Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
hier zie je het nieuwe achterlijfje al tevoorschijn komen:
poten eruit..
ouwe jas,en nieuwe spin..
de te krappe jas:
na het vervellen :
nieuwe tanden nog wit en zacht:
en weer op de pootjes:
haar oude jas..
proces van vervellen heeft zo'n 13 uur geduurd,ze gaat nu nog een weekje of 2 'uitharden' alvoren ze weer kan eten,en ze zal wel honger hebben,ze heeft zo'n half jaar niets meer gegeten... ( periode voor een vervelling eten spinnen niet)
fes/lou schreef:Wil je in het vervolg even waarschuwen? Ik krijg nachtmerries van die beesten...ik dacht dat je een hond gekamd had of zo...
"Fotohoek Diversen
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren."
Ik weet er ook geen barst meer van, die namen veranderen continu, volgens mij bestaat meer dan de helft van alle soorten die ik ooit heb gehad in naam niet meer
Doodeng maar toch fascinerend Ik zou me toch zorgen maken als ze lang niet zouden eten, maar een sappige krekel voor hem/haar uitzoeken of wat eten ze eigenlijk...............
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
ze eten krekels/sprinkhanen hier,maar als ze niet willen eten,dan eten ze niet ,je kan ze niet dwingen
vrouwtjes vogelspinnen kunnen een jaar of 30 worden...ik heb er 1 zitten die is zeker al een jaar of 25 oud... mannetjes worden niet zou oud als vrouwtjes,die gaan vaak al heel jong dood...
fes/lou schreef:Wil je in het vervolg even waarschuwen? Ik krijg nachtmerries van die beesten...ik dacht dat je een hond gekamd had of zo...
"Fotohoek Diversen
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren."
Ja, maar je kunt iets in de titel zetten, zodat mensen die gruwen van die beesten niet verrast worden ...
Zou best zo sociaal zijn lijkt me...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
@ ts, zet gewoon even in de titel dat het om een spin gaat, niet iedereen wordt er vrolijk van en het wordt nog vrij normaal gevraagd. Kleine moeite en iedereen kan weer slapen
Kimmie schreef:ze eten krekels/sprinkhanen hier,maar als ze niet willen eten,dan eten ze niet ,je kan ze niet dwingen
vrouwtjes vogelspinnen kunnen een jaar of 30 worden...ik heb er 1 zitten die is zeker al een jaar of 25 oud... mannetjes worden niet zou oud als vrouwtjes,die gaan vaak al heel jong dood...
"Fotohoek Diversen
Ja, maar je kunt iets in de titel zetten, zodat mensen die gruwen van die beesten niet verrast worden ...
Zou best zo sociaal zijn lijkt me...
Moet heel eerlijk zeggen dat ik de foto na het openen ook heel snel heb weggeklikt.
Wel mooi hoor, maar ik zie het liever niet.
Kimmie schreef:ze eten krekels/sprinkhanen hier,maar als ze niet willen eten,dan eten ze niet ,je kan ze niet dwingen
Die mannen hebben natuurlijk een ongezonde levensstijl
Gebruik je dat oude velletje voor feestjes zou ik niet kunnen weerstaan.Oma, de vogelspin waar had ik die ook alweer gelaten.....
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Nou ik houd ook niet zo van spinnen, maar heel gek zo grote spin vind ik weer wel leuk.
Ze zien er een stuk leuker uit dan die kleine friemelspinnetjes.
En waarom zou je bang worden van een foto, je ziet hem toch niet in het echt.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
hahah,ja die velletjes ...dozen vol heb ik ervan...
soms zijn er mensen die zo'n velletje willen hebben,heb er eens aan een vriendin gegeven ( op eigen verzoek hoor),en die vond ze zo "echt" dat ze savonds overal spinnen zag lopen,hahaha
ik hou overigens ook niet van huispinnen...heb ik helemaal niets mee,maar deze spinnen zijn echt meer dieren om te zien ...
Ik vind ze prachtig en heel fascinerend. Op school had de biologielerares een koppeltje in de klas zitten en één wand van het lokaal was omgebouwd tot krekelparadijs met de mooiste planten. Ik kon er echt uren naar kijken
Ik ben als de dood voor spinnen, ik haat ze echt en als ik zo'n grote dikke in huis plotseling tegenkom dan sta ik te shaken en half te janken, maar dit vind ik wel erg mooi vastgelegd, interessant ook!
Bink2009 schreef:Ik ben als de dood voor spinnen, ik haat ze echt en als ik zo'n grote dikke in huis plotseling tegenkom dan sta ik te shaken en half te janken, maar dit vind ik wel erg mooi vastgelegd, interessant ook!
Dat heb ik dus ook. Ik heb ooit zo'n grote dikke in mijn slaapkamer gehad, niet gelukt te vangen en dus een week niet in mijn slaapkamer geweest tot mijn vader tijd had de spin weg te halen.
Ik zou zo graag over die angst heen willen komen.
Wat een prachtig gezicht, dat vervellen. Ik had niet verwacht dat er echt nog een spin over zou blijven, het lijkt wel een "echte", dat stukje vel!
marian* schreef:Ik heb het ook niet op spinnen en zal ze dus ook nooit in huis halen maar dit is mooi vastgelegd
Ik vraag me trouwens af wat echte bangerds zouden doen als ze alleen waren en toch van een spin af wilden?
Nuja, ik woonde dus alleen en heb gewoon de deur dicht getrokken en ben een week de kamer niet in geweest tot mijn redder in nood het eruit zou halen
Ik heb wel geprobeerd die spin te vangen maar oh!! Dat moment dat je die bak (glas was niet groot genoeg!) op die spin moet gaan zetten brrrrr! Ik krijg gewoon weer de rillingen.