Ik ging eventjes wat in de keuken rommelen en keek na 5 minuten nog eens. Bas hurkte. Keek me een beetje hulpeloos aan.
Op den duur viel er eindelijk iets van haar kontje af. Nog niet alles maar ik liet haar binnen, de rest met een keukenrol wegpakkend. Maarja, harige kont he. Dus dat bleef lekker zitten.
Nou moesten we even weg voor een afspraak dus Bas samen met Stellar in de gang gelaten.
Toen we terugkwamen gingen we lekker wandelen. We liepen een stuk door en waren Bas kwijt. Die zat 100 meter terug, gehurkt
Eindelijk kwam ze aanrennen. Haar hele kontje bruin
Enfin, moet maar. Bas in de auto achterin. Thuisgekomen kwam uiteraard net de pakketbezorger een pakje brengen. Consternatie want 4 honden in de auto waarvan 1 flipt als er iets voor de deur staat....
Pakje aangenomen, kijk om, nondeju Bas op de voorstoelen. Allebei! Die dus mooi bruin gestempeld waren.
Met een zenuwinzinking en kloppende aderen in mijn nek heb ik Bas naar boven gedragen en in de douche gemikt.
Heerlijk klusje, die klonten uit dat haar masseren. Gelukkig ruikt ze nu weer naar fruitjes.
Ik ben toch blij dat ik geen harige reet heb.

.