Best gek, als de eerste hond uit je eerste nest wegvalt, ik had gehoopt dat dat moment wat langer op zich zou laten wachten maar helaas heeft niemand zoiets in de hand...
Arkan jongen, rust zacht kerel!

Moderator: moderatorteam
Wel vaker dan eens hoor.Ariane schreef:Volgens mij heb je wel eens iets over hem geschreven want zijn naam komt me bekend voor.
LongFields schreef:Wel vaker dan eens hoor.Ariane schreef:Volgens mij heb je wel eens iets over hem geschreven want zijn naam komt me bekend voor.
Absoluut, maar die komen hier zelf niet, dus heb ik ze persoonlijk telefonisch al sterkte gewenst toen ik door hen gebeld werd direct nadat het gebeurd was.Nanna schreef:Ach wat rot, voor zijn baasjes
9 1/2 al weer, net als Nozem. Leuk te lezen dat de verhalen over hem nog zo vers in je geheugen liggen.Inge O schreef:was die alweer negen? jee, die arkanverhalen leken me pas van gisteren.
Dat hebben ze zeker, en niet alleen om hem want 3 weken later (een paar dagen terug) is nog een reu van hen overleden (maagtorsie), de vader van Tapas.Inge O schreef:wat een mooie jongen was het, wat zullen de baasjes er verdriet om hebben.
Ach nee...... Wat afschuwelijkLongFields schreef:9 1/2 al weer, net als Nozem. Leuk te lezen dat de verhalen over hem nog zo vers in je geheugen liggen.Inge O schreef:was die alweer negen? jee, die arkanverhalen leken me pas van gisteren.![]()
Dat hebben ze zeker, en niet alleen om hem want 3 weken later (een paar dagen terug) is nog een reu van hen overleden (maagtorsie), de vader van Tapas.Inge O schreef:wat een mooie jongen was het, wat zullen de baasjes er verdriet om hebben.
oh wat ergLongFields schreef: Dat hebben ze zeker, en niet alleen om hem want 3 weken later (een paar dagen terug) is nog een reu van hen overleden (maagtorsie), de vader van Tapas.![]()