Sinds kort heeft Mina op haar rug een soort harde plaat, alsof haar rugspieren aangespannen zijn. Als ik erop druk/masseer dan gaat ze zitten en als ik doorga dan piept ze een beetje en wilt ze weg..Lijkt er dus sterk op dat het pijnlijk is.
Af en toe als ze ligt en ik kom met mijn hand in de buurt van haar rug, beetje aan de onderkant van haar rug, dan trilt haar rug ook even.
Natuurlijk ga ik hiermee naar de dierenarts, maar ik wil niet afgescheept worden met iets, dat eigenlijk iets anders hier.
Hopelijk zijn er hier kenners die eventuele andere oorzaken weten dan bijvoorbeeld spierpijn?
Ook had Mina een tijd geleden een bultje op haar borst (ongeveer op de plek waar de ribben aan de onderkant ophouden). Hiermee was ik naar de dierenarts geweest en heeft een beetje eruit gehaald en onderzocht en zei dat dit een vetbultje was.
Nu is deze weer gegroeit en ook hiervoor ga ik terug. Komt het vaak voor dat een vetbultje snel weer terug groeit?
Hopelijk kan iemand hier wat mee en kan me tips geven voor bij de dierenarts
(Voor de mensen die me al wel kennen, ik probeer écht vaker online te zijn haha)