Ik zelf vind er een franse bull in zitten.

Moderator: moderatorteam
Volgens wie?
geen idee, jaren terug moest zoveel wit zijn.Célie schreef:De zwarte amerikaanse bulldog bestaat altijd aldeugenietje schreef:de rest van de honden
Ze gebruiken dus duidelijk verschillende rassen om de zwarte amerikaanse bulldog te krijgen.
Ik zie er veel pittbul in.
Nee dat is of een old english of een renasence bulldog. En die franse bull is een kruising met een stafford .[/quote]Célie schreef:die 3 color is toch een pittbuldeugenietje schreef:
Ja die fokken met franse bull x stafford en stafford x engelse bull. Ken ook iemand die daar een pup van heeft.
en vind de franse bull best hoog op poten
Dit dus!Apple schreef:Als ze nou eens een keertje gaan letten op een wat maatschappelijker gewenst karakter, ipv dat gedoe over het uiterlijk….
Nanna schreef:Of op gezondheid. Ik zou mijn handen niet in het orthopedisch vuur durven steken voor alle bovenstaande hondenApple schreef:Als ze nou eens een keertje gaan letten op een wat maatschappelijker gewenst karakter, ipv dat gedoe over het uiterlijk….
De American Bully is er in verschillende grootte's, de pocket versie is de kleinste.Maeve schreef:Een pocket Bulldog, echt?![]()
Met die Franse Bull oren is wel in één keer dat hele afschrikwekkende uiterlijk naar de kloten![]()
wat een gedrochtBrigitte schreef:De American Bully is er in verschillende grootte's, de pocket versie is de kleinste.Maeve schreef:Een pocket Bulldog, echt?![]()
Met die Franse Bull oren is wel in één keer dat hele afschrikwekkende uiterlijk naar de kloten![]()
![]()
Geef je groot gelijkNanna schreef:Ik stel voor dat we die hele handel in één klap gaan verbieden.
Podenji schreef:zijn dat die mensen die eerst in Hoogeveen / Slagharen ( of ergens in die omgeving van Hoogeveen ) opereerden en nu ergens in duitsland zitten?
ja, maar volgens mij zijn dat toch andere mensen die enkel fokten waar vraag naar was. Grotere franse bullen in aparte kleuren ( niet erkende kleuren ook ), am bullen van het type en in de kleur van wat op dat moment in was. Heel veel nestjes altijd en altijd mooie praatjes over hoe goed ze bezig waren.deugenietje schreef:Podenji schreef:zijn dat die mensen die eerst in Hoogeveen / Slagharen ( of ergens in die omgeving van Hoogeveen ) opereerden en nu ergens in duitsland zitten?
Wie bedoel je, die mensen die ik bedoel?