Hoi allemaal,
Wij zijn af en toe opzoek naar een oppas voor een dagje voor onze lieve Kyra (nu 5 maanden oud).
Het zou fijn zijn als we een vaste oppas kunnen vinden, waar zij ook aan kan wennen, zodat we wellicht een keertje een weekje op vakantie kunnen.
Eventueel kunnen we voor elkaar een oppas zijn, ik vind het prima om voor jou hond te zorgen in ruil dat jij voor Kyra zorgt.
Kyra is een super lieve, enthousiaste pup (kruising herder maar blijft kleiner). een teefje en kan met alle honden goed opschieten.
Ik woon zelf in Utrecht dus het zou erg fijn zijn als de vaste oppas ook uit regio Utrecht komt, Kyra kan makkelijk bij andere in huis. Ze is al zindelijk.
Hopelijk kunnen we wat voor elkaar betekenen en als je graag alleen voor Kyra wilt oppassen, krijg je van ons een vergoeding.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oppas gezocht en eventueel oppas voor elkaar!
Moderator: moderatorteam
- kylie
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Cão de Castro Laboreiro
- Aantal honden: 1
- mmartinn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 1
- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
- Aantal honden: 4
Re: Oppas gezocht en eventueel oppas voor elkaar!
Zolang ze onder de jaar is zou het hier wel kunnen maar daarboven gaan mijn teef helaas niet pikken 

Waarom de hond niet mee op vakantie 

Misschien omdat ze een andere vakantie gepland hebben? Misschien omdat ze een vakantie zonder hond willen?nathalie71 schreef:Waarom de hond niet mee op vakantie
Maar goed, ik heb het aan mijn vriend gevraagd en die leek het geen goed idee met onze eigen stuiterbal erbij.
De combi met een bejaard teefje was voor hem perfect maar een jonge hond erbij ziet hij niet zitten.
Sorry!