Als ik ga werken in de ochtenddienst breng ik mijn honden naar mijn ouders, leuk voor Bruno en leuk voor mijn honden.
Bruno en Bros waren gelijk aan het spelen en ineens een gil van Bros, komt aan lopen op drie poten.
Ik til hem op om op tafel te zetten en te kijken waar de pijn vandaan komt, hij gilde het uit met optillen.
Op tafel een grondig onderzoek niets nada noppes kunnen vinden wat pijnlijk zou kunnen zijn.
Ik leg hem op zijn rug om eens goed onder de poten te kunnen kijken en mijn moeder die aan de andere kant van de tafel is gaan zitten kijkt zijn voorpoten en ik zijn achterpoten.
Daarna een flinke zucht zijn edele delen bloot gooiend met de mededeling daar gekriebeld wenst te worden.
Ik ben gaan werken met toch wel een beetje een knoop in mijn maag, hij gilde immers niet voor niets.
Ik bel mijn moeder rond half elf om te vragen hoe het met Bros gaat.
Nou wel goed denk ik...was het antwoord.
Ze hadden de nieuwe stoelhoezen gemold en een plant uit de vensterbank getrokken.
Bruno begint zulke dingen en Bros maakt het af, sta ik daar met mijn bezorgde kop te werken.......waarvoor? om de schade bij moeders mee op te lossen denk ik.

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15