wat ben ik blij dat ik dit topic gevolgd heb en ten einde raad toch maar probeerde of het misschien bij ons ook zou helpen.

Moderator: moderatorteam

eehhh neeJion schreef: Maar welkom bij de club van de koekjesmensen.![]()

Jion schreef:renee-uk schreef:eehhh neeJion schreef: Maar welkom bij de club van de koekjesmensen.![]()
![]()
![]()
Je bent echt een heerlijk plaag-object, wist je dat al?!

renee-uk schreef:terwijl er buiten zoveel vuurwerk afgestoken wordt dat horen en zien je vergaat, slaapt rietje de slaap der onschuldigen.
wat ben ik blij dat ik dit topic gevolgd heb en ten einde raad toch maar probeerde of het misschien bij ons ook zou helpen.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
. Natasja 2005 schreef:He wat goed van haar zeg, maar hoe heb je dat dan precies gedaan?
Want Djiny is ook bang voor onweer, moet ik dan iedere keer als ze een knal van onweer hoort een snoepje geven? Of iets anders wat ze og lekkerder vindt en ook bij rotjes dus??
als jullie even bij >>dit topic<< kijken, op de laatste pagina's heb ik geschreven hoe ik het gedaan heb.Antonetta schreef:Ik begrijp dat bij angst,agressie,onzekerheid, belonen ongeacht het gedrag, de methode is die jij hebt toegepast? Maar wat als je hond door vuurwerk/onweer zo van slag raakt dat ze niets aanneemt?

. succesAntonetta schreef:Bedankt, ik ga het zeker uitproberen bij Mowgli als er vuurwerk word afgestoken.