Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ze zijn vandaag bij moeder gehaald en nog geen uur later tref ik dit aan.
Dit vind ik zo lief. We dacht vorige week dat het witte konijntje een vies neusje had. Maar het hoort zo en die bruinige ernaast heeft precies het zelfde.
Leuke nijnen hoor (en een vreemde eend in de bijt ). Zo te zien zitten ze ook lekker ruim. Blijft het allemaal?
Kleine tip: biks zonder kleurtjes (dus alleen de saaie staafjes) is nog beter voor ze, omdat ze dan niet alleen het lekkere er uit eten en dus gebalanceerd alles binnenkrijgen .
Because boy you were amazing just the way you were Mazzel <3 15/05/2008 - 16/12/2014
Het lijkt wel of die waterfles laag hang dat de konijnen en cavia met hun koop
naar beneden moeten om te kunnen drinken.
Flesjes moeten toch hoger handen dat zij iets omhoog moeten met hun kop om te drinken.
Konijnen en cavia,s praten niet elkaars lichaamstaal hopelijk gaat het goed bij jouw.
Maar ben jij nu aan het konijnen fokken.!!!!!!!!
Of zijn er wat dieren bijgekomen hopelijk al gescheiden kwa geslacht.
Dus echt fokken doe ik niet. Het is allemaal mis gegaan met het denken van het zijn allemaal mannetjes.
Ik hoop dat de konijnen zo ruim kunnen blijven, maar straks alle dieren weer binnen en de konijnen worden nu wel gescheiden, dus waarschijnlijk meerdere hokken, maar niet in kleine kuthokjes die je bij de dierenwinkels kan kopen.
Waarschijnlijk de helft van de hok wat het nu is. Maar dat laat ik aan de woonbegeleiding over, dat is niet mijn taak.
Drinkflesjes, tja, maar ze drinken er wel uit.. Ik zou dit graag willen veranderen, maar kan niet omdat het nog altijd bij woonbegeleiding ligt. Net zoals het voer. Ik zou dit graag willen veranderen, maar kan en mag het niet.
En cavia bij de konijnen is tot nu toe goed gegaan. Maar we hebben we een duidelijk instructie gekregen. Cavia mag niet samen met de konijnen in een te kleine ruimte. Zoals die rothokjes.