Hoi allemaal,
Het lijkt me erg leuk om samen met iemand, of meerdere personen, een keer te wandelen. Of hier een wekelijks iets van te maken..
Wie woont er in de buurt van Braamt (bij Doetinchem)?? Je kunt hier heerlijk wandelen in het bos of bij Stroombroek (water)..
Groetjes Masha
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
samen wandelen
Moderator: moderatorteam
- Oak
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 3
Re: samen wandelen
Hoi hoi,
Wij wonen op zo'n 25 min afstand van Braamt (in Hengelo Gld) en komen daar ook wel eens zwemmen met de hondjes (een Labrador teefje van 5 & een Saarloos teefje van 1 jaar).
Dus lijkt me leuk om eens af te spreken!
Groetjes Sanne
Wij wonen op zo'n 25 min afstand van Braamt (in Hengelo Gld) en komen daar ook wel eens zwemmen met de hondjes (een Labrador teefje van 5 & een Saarloos teefje van 1 jaar).
Dus lijkt me leuk om eens af te spreken!
Groetjes Sanne

Ah Hengelo, dat ken ik wel! In Keijenborg wonen mijn schoonouders.
Ik heb een Hollandse herder reu van bijna 2 jaar (gecastreerd), en een australische herder teef van zes maanden. Kunnen binnenkort, als het weer wat redelijk is, wat afpreken misschien?
Volgens mij kun je bij Vorden ook mooi wandelen?
Ik heb een Hollandse herder reu van bijna 2 jaar (gecastreerd), en een australische herder teef van zes maanden. Kunnen binnenkort, als het weer wat redelijk is, wat afpreken misschien?
Volgens mij kun je bij Vorden ook mooi wandelen?
- Oak
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 3
Bij Vorden heb ik nog nooit met de honden gelopen, maar altijd leuk om eens te bekijken!
Hier naast de deur ligt natuurgebied 't Zand, hier kun je ook heerlijk een paar uur wandelen.
Ik stuur je wel even een pb!
Hier naast de deur ligt natuurgebied 't Zand, hier kun je ook heerlijk een paar uur wandelen.
Ik stuur je wel even een pb!