Het moet wel klikken met Kira maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Moderator: moderatorteam

Sorry, het is een hem en als het goed is gaat hij naar "Kerel" luisterenJeannettebo schreef:Leuk! Veel plezier met haar!
Jeannettebo schreef:Leuk! Veel plezier met haar!

SorryTerry schreef:Sorry, het is een hem en als het goed is gaat hij naar "Kerel" luisterenJeannettebo schreef:Leuk! Veel plezier met haar!![]()

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteEn t topje van z'n lippenstift staat nog wel op de fotoTerry schreef:Sorry, het is een hem en als het goed is gaat hij naar "Kerel" luisterenJeannettebo schreef:Leuk! Veel plezier met haar!![]()
Heb een moderne DA die fb't en zo af en toe een klant heeft die zijn hond moet herplaatsen en daar is dit er een van.Marjoleine schreef:Och
Waar hejje die nou weer vandaan?
. 

Ja, mijn post is misschien wat kort door de bocht. Er zijn er inderdaad ook die het écht niet kunnen, alhoewel ik nog steeds denk dat heel veel mogelijk is met heeeeeeeeeeeeel veel trainen, etc. En voor de rakkers die dan nog steeds niet los kunnen, is een lange lijn imo een superoplossing.petra1 schreef:Wat een mooi beaglemannetje!
Je hebt er inderdaad beagles tussen zitten die niet makkelijk los kunnen, maar er zijn er ook zat die dat wel kunnen hoor.
Ik heb er zelf 6 en 2 mixen, waarvan er een aantal los kunnen lopen, maar ook een aantal die dat absoluut niet kunnen omdat ze altijd wel ergens een spoortje vinden.
Dus het is heel verschillend.
Maar ze zijn ooh zo leuk!

Hier vinden ze speuren allemaal erg leuk, maar een aantal zijn gewoon makkelijker trainbaar en dus makkelijker terug te roepen.Hilde schreef:Ja, mijn post is misschien wat kort door de bocht. Er zijn er inderdaad ook die het écht niet kunnen, alhoewel ik nog steeds denk dat heel veel mogelijk is met heeeeeeeeeeeeel veel trainen, etc. En voor de rakkers die dan nog steeds niet los kunnen, is een lange lijn imo een superoplossing.petra1 schreef:Wat een mooi beaglemannetje!
Je hebt er inderdaad beagles tussen zitten die niet makkelijk los kunnen, maar er zijn er ook zat die dat wel kunnen hoor.
Ik heb er zelf 6 en 2 mixen, waarvan er een aantal los kunnen lopen, maar ook een aantal die dat absoluut niet kunnen omdat ze altijd wel ergens een spoortje vinden.
Dus het is heel verschillend.
Maar ze zijn ooh zo leuk!