Omdat ik niet iemand zo maar wil aan spreken die ik met zo`n hond zou zien lopen,wilde ik toch wel meer van het verhaal weten..
Helaas,mevr.heeft mij berichten weggehaald.
Ik vond het nl een heel vreemd verhaal.
Ik had alles gelezen en bekeken en toen op een rijtje gezet.
Dan komt er het volgende verhaal uit;
T.werkt in een salon en woont in Enschede.Omdat ze aan het verbouwen zijn in de salon had ze iemand in Losser gevraagd op haar Donna te passen.Ze werkt tot 5 uur en kwam wat later terug bij de oppas.Toen zou die of niet thuis zijn geweest of hebben gezegd dat haar dochter
de pup zou hebben verkocht.Deze dochter van de oppas woont in Rijssen en heeft de pup vanachter haar pc via Marktplaats verkocht....
Ehmmm,de hond was toch bij de oppas.?
Stel,ik pas op mijn buurhondje.Mijn zus/dochter zet een adv.op MP met een foto van mijn buurhondje.En verkoopt het hondje...Goed moeten ze toch eerst bij mij aan de deur om het hondje op te halen.De oppas zou ook het entingsboekje/papieren van de hond hebben gehad.
Ik ben als oppas verantwoordelijk en geef niemand een hond mee zonder toestemming van het baasje.
Dat allemaal tegen haar gezegd te hebben,met de vraag hoe het nou in elkaar zit...heeft ze deze berichten er af gehaald.
Ik zei dat je te maken hebt met diefstal en heling dus is het zaak van de politie.(Als het klopt)Blijft een raar verhaal.
Ze kan bij de fokker of haar dierenarts naar het chipnummer vragen of bewijs dat de hond van haar is...
Maar alle goede raad en adviezen van anderen haalt ze er af.Of als je zegt dat je het een raar verhaal vind...ook dan gaan die berichten weg.Ze laat alleen berichten staan van mensen die het met haar eens zijn.
Die zeggen,goh wat erg....ik deel dit bericht,ik hoop dat je haar terug krijgt....etc.
De rest staat er al niet meer op.
Goed,ik wilde dus best voor haar uit kijken naar Donna....maar ja,wat kom ik tegen als ik een nieuw baas tref?Misschien zegt die wel dat ze de hond bij haar weg hebben gehaald omdat ze haar verwaarloosden.
Of misschien ontkent deze alles....weet jij veel.
Als zij niet met een duidelijk verhaal komt en wil komen....weet ik niet wat ik zou moeten doen.