Esthers hondenschool organiseert een workshop zelfbeheersing kun je leren!
In deze workshop ga je leren dat zelfbeheersing van hond en baas en leuke vorm van samenwerking is. Zonder correcties en met concentratie ervoor zorgen dat het gewenste resultaat behaalt zal worden en dat baas en hond meer focus voor elkaar krijgen. De kosten zijn € 40,00 per persoon. De workshop begint om 19.00 uur en duurt 2-2,5 uur.
Impulscontrole oefeningen zijn volgens mij de basis van de opvoeding en training van je pup/ hond. Jouw viervoeter op een leuke manier leren zich te beheersen en zelf de juiste keuze te laten maken. De kunst van de stilte van de baas, want hoe kun je zelfbeheersing van je hond verwachten als je je zelf niet kunt beheersen?
De oefeningen komen vanuit de control unleased programma en er komen ook oefeningen in voor die ik geleerd heb van Jolein van Weperen van hondenschool de Laar. Beide zijn een inspiratiebron van mij geworden!
Opgave kan via pb of via email emzwaagstra@zonnet.nl. Opgave verplicht je wel tot betalen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Workshop zelfbeheersing kun je leren 01-11 in Opeinde (Frl.)
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
- Contacteer: