Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aaah wat een schatjes, haha. Hier slapen ze ook bij ons, Bruno kan wel veel plek innemen. Nemen doet ie wel, geven niet, hahaha, dus ik lig vaak in een hoekje gepropt. Maar altijd als ik wakker word, heb ik binnen de minuut kusjes te pakken, ze wassen mijn gezicht meteen even. Dan ben je meteen wakker ook, handig toch?
Die schatjes van jou nemen net zoveel plek in als een kat, heerlijk! Willy slaapt ook wel bij ons maar de rest van de katten vinden het te druk, volgens mij. Liggen ze ook bij je onder de deken? Dat wil ik dus nog, een dier wat bij me onder de deken wil liggen, die heb ik nog niet namelijk, hihi.
Vannacht sliep Sammie ook bij ons in bed. Dat mag ze zo af en toe ! Bij het voeteneind wil ze al niet meer dus toen kwam ze maar lekker onder de deken liggen. Lekker klieren is dat 's ochtends als zij al wakker is en ik nog maar half.
Geen honden in mijn bed, Mowgli mag niet traplopen en ik ben bang dat ik op Balou zal gaan liggen. Ik denk dat ik met Balou naast mij ook weinig slaap zal krijgen, hij is een druktemaker. Mijn cairn nam ik wel mee naar boven als hij ziek was, maar hij lag dan wel in zijn eigen bench. Nu slaap ik beneden bij de honden als er een ziek is, laatst hoestte Balou s'avonds, ik heb toen de wekker gezet en ben om te twee uur bij hem gaan kijken.