Hier ons verhaal:
Ik heb al even niet geschreven over hoe het hier gaat, omdat het niet allemaal meer zo lekker ging. We hebben uiteindelijk helaas moeten besluiten om haar te herplaatsen, het ging gewoon niet meer
Eerlijk gezegd was ik al ruim voordat ze weg was aan het rondkijken... ik wilde gewoon niet lang zonder, dus ben eerst voor een nieuwe schat gaan kijken en heb haar daarna pas weggedaan.
Maar dan nu het goede nieuws: we zijn geslaagd, en hoe!!! Hij is zó gaaf
Ik zal straks wat foto's uploaden!
Maarja, toen we eenmaal voor hem gekozen hadden was het tijd dat we afscheid van haar gingen nemen. Dat was wel even moeilijk moet ik zeggen, ondanks dat de match niet goed was: je raakt toch gehecht, althans ik heb dat al snel.
Gelukkig hebben we een heel goed huisje kunnen vinden voor haar! Ze is daar gewoon veel beter op haar plek: het is bij een wat oudere man met een al wat ouder hondje die heel zacht is en super met haar omgaat! Mijn moeder heeft haar gebracht en vertelde dat de klik er eigenlijk meteen was, dus dat was echt heel fijn om te horen. Die man is echt heel tevreden over haar en blij met 'r, dus dat verzacht de pijn gelukkig. Ik heb alleen helaas nog geen foto's van hun gekregen, dat vind ik wel jammer.
Soms mis ik haar nog wel, maar gelukkig heb ik fijne afleiding hier en begint het al wat te slijten.
Ik zal straks even wat foto's spammen van onze mooie nieuwe schat (a.k.a. 'Big, Black and Beautiful')
Ik heb geprobeerd om het verhaal zo compleet mogelijk op te schrijven en hoop dat duidelijk is hoe het gegaan is en dat het nodig was. Het is beter zo.