Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Roel van Velzen @ Stöppelhaene / Raalte!

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Chanel1999
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Yorkshire Terriërs & Chihuahua
Aantal honden: 4

Roel van Velzen @ Stöppelhaene / Raalte!

Ongelezen bericht door Chanel1999 »

Gister met een vriendin, haar zusje en moeder naar Roellie geweest. Lotte is een grote fan van hem, en ik mocht even mee om foto's te maken.
Eerst konden we het niet vinden, dus vroegen wij aan mensen waar we heen moesten. Toen we keken, keek ik op de grond en zag wat liggen. Van dichtbij leek het een papiertje, dus ik pak het op, vouw het uit en er ligt ineens 10 euro in mijn hand! :80: Ik voelde me er nogal schuldig over, die persoon was het geld nu vast kwijt, maar toch hield ik het.. Later waren we daarvan even naar de Mac Donald's geweest voor een nacht-etentje whahaha.
Super trots op mijn foto's, Lotte heeft ze zelfs naar Roel gestuurd en nu wachten op een antwoordje.
Nog even wat hihi. Vorig jaar was ze ook heen geweest, maar dan echt naar een concert in een zaal. Ik had haar voor haar verjaardag eens een shirtje gegeven met hem erop. Aan het einde van dat ene concert ging Lotte met hem op de foto, en zei Roel tegen haar "Mooi shirt heb je aan." En waarop haar moeder weer antwoorde "Ja die heeft een vriendin voor haar laten maken!" En toen zei Roel weer tegen Lotte "Nou dan heb jij een aardige vriendin!" Thihihihi. :lol1:

Afbeelding
043 by Chanelc1999, on Flickr

Afbeelding
039 by Chanelc1999, on Flickr

Afbeelding
035 by Chanelc1999, on Flickr

Afbeelding
032 by Chanelc1999, on Flickr

Afbeelding
031 by Chanelc1999, on Flickr

Afbeelding
025 by Chanelc1999, on Flickr

Afbeelding
022 by Chanelc1999, on Flickr

Afbeelding
019 by Chanelc1999, on Flickr

Afbeelding
012 by Chanelc1999, on Flickr

Dit was de 2e keer (1e keer bij fun., waar ik echt een hele grote fan van ben. :lol1: ) dat ik bij een concert foto's ging maken, dus ik moet nog wat oefenen.

:salut: :salut:
Afbeelding

Afbeelding
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Aantal honden: 2

Re: Roel van Velzen @ Stöppelhaene / Raalte!

Ongelezen bericht door Ptje »

Wat zit je nou te mauwen gekkie, die foto's zijn hartstikke leuk zeg (wordt gezegd door iemand die zelf amper scherpe foto's maakt)
Leuke effecten en zo dus wat mij betreft doe je het hartstikke goed :ok:.
Goh wat fijn dat je mijn verloren tien euro hebt gevonden hahaha sorry erg flauw grapje en heerlijk dat je zo'n leuke avond hebt gehad.
Ik hoop dat Lotte nog antwoord krijgt over de foto's die ze naar Roel gestuurd heeft.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”