Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
***puppy*** schreef:die neus aan neus zou ik op canvas doen, zo schattig
Die is inderdaad heel mooi, alleen zou ik zelf de hoogspanningsleidingen wegwerken via photoshop.
Ik vind het licht heel erg mooi op deze serie foto's, ik hou wel van dit soort silhouetfoto's.
moosje schreef:Mooi!
Volgende keer even het halster af doen, dan worden ze nog mooier denk ik.
Halster kon helaas niet af. we stonden vanwege de zon, met toestemming, in een leeg 'verboden' weiland. Als ze ervandoor was gegaan hadden we haar amper meer te pakken gekregen, Niet dat die kans groot was, maar het zal je dan net overkomen
Pootjes van Ella en Joost (Josie) Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Halster kon helaas niet af. we stonden vanwege de zon, met toestemming, in een leeg 'verboden' weiland. Als ze ervandoor was gegaan hadden we haar amper meer te pakken gekregen, Niet dat die kans groot was, maar het zal je dan net overkomen
Ik weet dat fotografen vaak voor dit soort situaties een set prikpaaltjes en afzetband mee hebben, zodat het paard binnen de omheining kan blijven en er toch "blote" foto's genomen kunnen worden.
Ik weet dat fotografen vaak voor dit soort situaties een set prikpaaltjes en afzetband mee hebben, zodat het paard binnen de omheining kan blijven en er toch "blote" foto's genomen kunnen worden.
Wat een goed idee
Pootjes van Ella en Joost (Josie) Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014