Het was erg gezellig
Toen reden we dus rond 22 uur naar huis en op de afrit Hattem stak er ineens een vos de weg over die we met geen mogelijkheid meer konden ontwijken
Rust zacht lieve vos! Sorry!
Moderator: moderatorteam

Precies.zeta-jones schreef:Het is vreselijk als je zo'n dier aanrijdt, maar je kunt er niets aan doen...de afronding van het gebeuren heb je wel in eigen hand.

Mwoah, niet om 22.30 uur denk ik. De agente zei ook dat ze dit soort meldingen vrij veel krijgen op dit moment. Denk dat de beestjes het wat moeilijk hebben met het vinden van voedsel en daardoor dichter bij de bewoonde wereld komen. Ze zei dat ze er een BOA naartoe zou sturen. Had het nog aan een kennis gevraagd die bij de politie werkt en die zei: hiervoor kun je gewoon bellen.Asta schreef:Goed dat jullie gebeld hebben, alleen denk ik dat rijkswaterstaat bellen handiger is

rijkswaterstaat haalt ze weg, en heeft een 24 uur bereikaarheidsdienst ivm verkeerveiligheid enzozeta-jones schreef:Mwoah, niet om 22.30 uur denk ik. De agente zei ook dat ze dit soort meldingen vrij veel krijgen op dit moment. Denk dat de beestjes het wat moeilijk hebben met het vinden van voedsel en daardoor dichter bij de bewoonde wereld komen. Ze zei dat ze er een BOA naartoe zou sturen. Had het nog aan een kennis gevraagd die bij de politie werkt en die zei: hiervoor kun je gewoon bellen.Asta schreef:Goed dat jullie gebeld hebben, alleen denk ik dat rijkswaterstaat bellen handiger is