Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nooit te oud om te leren

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Nooit te oud om te leren

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Ruby is nu bijna 10 en heeft de lift altijd als haar territorium beschouwd, mensen geen probleem maar sommige honden moet je daar weren.
Nu ben ik ook nog al een vroege vogel en tussen 6 en half 7 wil ik er meestal al uit en zo zijn er nog een paar vroege vogels in de flat zoals een zwarte herder echt schat van een hond.
Maar Ruby heeft buiten geen interesse in haar maar uit de lift wil ze haar weg hebben dus als die al in de lift staat neem ik normaal de volgende anders is heel de flat dadelijk wakker.
Zo ook dus vanmorgen, maar het baasjes zegt ineens wat maakt jou dat uit maken zoveel mensen herrie en ze houd de lift open.
Dus ik stap toch maar in en wat gebeurd Ruby houd de hele reis haar bekie dicht alleen bij uitstappen dee ze nog 2 zachte mopper geluidjes uitbrengen.
Ik ben nu dus reuze trots op haar :cheer: zo zie je maar nooit te oud om te leren :pffff:
Afbeelding
nelleke
Zeer actief
Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater
Aantal honden: 1

Re: Nooit te oud om te leren

Ongelezen bericht door nelleke »

Knap kind hoor! :E:
Afbeelding
Neeltje
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Goed zo Ruby!!!
Saschesfloor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairn Terrier

Ongelezen bericht door Saschesfloor »

Fijn he, je kan dan zo trots zijn op ze.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Dat heb ik ook weleens, de ene keer moet er verschrikkelijk tekeer gegaan worden en de andere keer kunnen we bij elkaar in de lift.
De buurjongen komt er altijd gewoon bij met zijn honden als we de lift in gaan en dan zijn de dames gewoon stil, maar zijn ouders doen dat niet en dan wordt er ook tekeer gegaan.

Met de andere buurhonden kunnen ze ook gewoon in de lift zonder dat er tekeer gegaan wordt, maar met sommige honden kan het echt gewoon helemaal niet, er is een hondje dat is op sterven na dood is nou ja een beetje overdreven maar het is in ieder geval wel heel erg ziek al jaren, en daar kan ik echt niet mee samen in de lift, de ene eigenaar houdt daar rekening mee, maar de andere komt er gewoon de lift mee in nou tilt ze dat hondje wel op, maar ik moet toch echt grote moeite doen om mijn meiden te houden, ze gaan dan echt uit hun dak.
Als ze dan ook eerder zijn ga ik er nooit mee de lift in als ik mijn honden bij me heb, volgens mij vinden mijn honden dat dat hondje dood moet.
Vroeger had dat hondje een andere eigenaar en woonde ze bij ons op de galerij dat hondje heeft een keer toen Bijou in haar buik gebeten en Bijou had echt de pest aan dat hondje en dat hebben haar dochters overgenomen.

Maar de vijandigheid is nou groter dan toentertijd. Mijn honden merken denk ik dat dat hondje niks meer klaarmaakt.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Komt dat de situatie nu omgedraaid was Twink ,dus geen leerprocesje.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Nou dat is nu weer jammer,nee hoor denk dat elke hond wel een paar min dingetjes heeft, hoewel het is ook niet eens een minpuntje vind het begrijpelijk blafje
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”