Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
niesende hond al twee maanden
Moderator: moderatorteam
-
sjaanvan
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 2
niesende hond al twee maanden
ben ten einde raad, na nu 4 antibiotica kuren en broomhexine en noderin of zoiets, liggen we al bijna een week wakker, beestje knapt er niet meer van op en heeft iedere dag een verstopte neus en er komt gig veel snot uit niet normaal, en benauwd, ik moet iedere keer met een otrivin baby neusspray erin om m wat lucht te geven, ik heb alles over voor mijn diertjes, nu zul je zeggen ja waarom help je m niet verder, zal ik uitleggen, twee jaar geleden is zijn hele gebit schoongemaakt, en zijn ze erachter gekomen dat ie een hart ruisje heeft, nu heeft ie enacard ervoor en hij word 15 in september, ik durfde m niet meer een narcose te geven ook omdat hij sneller moe is en lastiger wakker te krijgen is. Maar nu gaat het niet meer, ik ga een risico nemen om hem morgen op de foto te zetten, dus een roesje en foto s om te kijken of er geen tumor zit, of het misschien de kies kan zijn waar hij pas last van had, die was ontstoken en moet eruit. Ik hoop uiteraard dat hij het red, ik voel me zo kut, maar dit gaat niet langer, ik kan dit niet meer uitzingen met medicijnen