Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Joehoeoeoeoeoeoeoeoeoe?!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Joehoeoeoeoeoeoeoeoeoe?!

Ongelezen bericht door Mit »

Ik blijf me rót lachen om die smurfen. Io lag in de hangmat. U had energie teveel en wilde spelen.
Wat spelbuigingen voor de hangmat maar Io bleef haar pootjes wassen. Een blafje erbij dan. Io keek even op en ging verder met haar eigen ding.
Nou, dacht U, dan maar wat hupsjes. Als Io een wenkbrauw had kunnen optrekken had ze het gedaan.
U hield het echt niet meer, ze MOEST spelen. Dus die ging op het kussen roppen en hupsen, pootjes slaan, piepjes doen, op haar rug liggen en joeoeoeoeoeoe aandacht trekken :Q:

Nu, een kwartier later, heeft madam haar zin. Io gaf een diepe zucht, moest hebben gedacht: "okee okee, ik ga mijn mongoloïde zusje wel vermaken", sprong uit de mat en inmiddels raggen ze samen op het kussen :LOL:
Afbeelding
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Re: Joehoeoeoeoeoeoeoeoeoe?!

Ongelezen bericht door M@rleen »

:LOL: 'vind ik leuk' :ok:
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

:LOL: :LOL: wat een tantes :LOL: :LOL:

Hier staat Idefix eerst drie minuten de pointer uit te hangen terwijl Sokkie relaxed op een grasspriet aan het kauwen is, daarna rennen ze rondjes achter elkaar door de tuin en daarbij ontzien ze geen enkel gezinslid inclusief visite :LOL:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Annedee
Erelid
Mijn ras(sen): Oudduitse Herder, maar vind bijna alle honden leuk

Ongelezen bericht door Annedee »

O wat heerlijk, ik zie het al helemaal voor me :goeie: Jammer dat je niet constant een camera in de hoek van de kamer hebt hangen hè. Als je dan niet zo lekker in je vel zit, kijk je naar zo'n filmpje en je wordt weer helemaal vrolijk!
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Annedee schreef:O wat heerlijk, ik zie het al helemaal voor me :goeie: Jammer dat je niet constant een camera in de hoek van de kamer hebt hangen hè. Als je dan niet zo lekker in je vel zit, kijk je naar zo'n filmpje en je wordt weer helemaal vrolijk!
Ik heb de mazzel dat ze hier continu rondlopen :mrgreen:

Miranda, het wordt weer hoooooooooog tijd voor een nieuwe Idéfix foto!
Afbeelding
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Mit schreef:
Annedee schreef:O wat heerlijk, ik zie het al helemaal voor me :goeie: Jammer dat je niet constant een camera in de hoek van de kamer hebt hangen hè. Als je dan niet zo lekker in je vel zit, kijk je naar zo'n filmpje en je wordt weer helemaal vrolijk!
Ik heb de mazzel dat ze hier continu rondlopen :mrgreen:

Miranda, het wordt weer hoooooooooog tijd voor een nieuwe Idéfix foto!
Jahaa dat wordt het zekers, meneer eet nu 800 gr. vlees per dag :schrik: hij is iets groter dan Socks. Ik heb nog wel een leuke van de vakantie waar hij door de bergen hupst, even zoeken.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”