September vorig jaar bleef Senna (dalmatier, 9 jaar) overgeven, ze hield geen water binnen en ook antibraak middelen hielpen niet. Omdat de dierenarts verder niets kon vinden heeft Garretsen een echo gemaakt, daar was op te zien dat er iets in haar maag zat, verder zag alles er goed uit. We hebben toen braakmiddel gegeven en toen is er een kluit gras uitgekomen, wat overeen kwam met wat Garretsen op de echo zag (hij dacht dat ze een flostouw had gegegeten). Hierna is ze weer opgeknapt.
Ondertussen is dit nog 2 keer gebeurd, waarbij er 1 keer weer een bal gras uitkwam en de andere keer niets bijzonders maar toen is ze toch opgeknapt na het braakmiddel.
Nu is het dus weer zover, sinds 12 uur vannacht heeft ze al minstens 15 keer overgeven, ze heeft geen eten meer gehad maar water houdt ze ook niet binnen. De dierenarts voelt en hoort verder niets bijzonders en haar temperatuur was 39 graden. Ook nu heeft ze weer braakmiddel gehad maar er is niets bijzonders uitgekomen. Vannacht had ze wel weer een bal gras uitgekotst maar dit keer waren de problemen daar niet mee opgelost. Nu is het afwachten of ze nu weer opknapt of dat ze blijft overgeven. De dierenarts gaat verder op onderzoek, want die heeft geen idee wat dit kan zijn, ze belt vanavond terug. Ik vroeg me af of mensen hier ideeën hebben wat dit kan zijn of waar ik naartoe kan voor verder onderzoek? Ik wil weten waarom dit steeds fout gaat, ze eet al haar hele leven gras en heeft dit nog nooit eerder gehad. Of er misschien iets anders de boosdoener is.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verschillende keren blijven braken
Moderator: moderatorteam
- Pom
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Dalmatiër, Terriër, Chihuahua
- Aantal honden: 3
- *Petra*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier en de Hollandse Herdershond Langhaar
- Aantal honden: 6
Re: Verschillende keren blijven braken
kan het niet een "gewone" maag/darm infectie zijn? dat wil ook nog wel eens heersen

een dag niet gelachen om je hond, is een verloren dag.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Verschillende keren blijven braken
zit de verstopping inmiddels niet lager?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love