Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Het is heel erg moeilijk
Ik was heel blij met de eerste want meestal zijn de vleugels of de ogen scherp maar ertussenin niet oefenen en nog eens oefenen denk ik, ik ben nu weer bezig op spotmeting omdat dat toch het beste bevalt.
Haha zo had ik een spinnentje vanmiddag grrrrrrrr
Meeste dieren blijven niet zitten want de lens zit zowat in het beest. Toch heeft het wel wat.
Ik heb de Canon MP-E 65mm f/2.8 1-5x en hij maakt prachtige plaatjes maar voor dieren pfffffff
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chrico schreef:Haha zo had ik een spinnentje vanmiddag grrrrrrrr
Meeste dieren blijven niet zitten want de lens zit zowat in het beest. Toch heeft het wel wat.
Ik heb de Canon MP-E 65mm f/2.8 1-5x en hij maakt prachtige plaatjes maar voor dieren pfffffff
Ohhh die heeft mijn overbuuf ook, maar dan moet je echte stilte hebben
Ik heb de canon 100mm en wat tussenringen en een extreme zelfbouw van iemand, ga ik ook weer eens wat mee proberen, maar het is wel spannend dat macro, helemaal als het lukt
Zeker weten, we blijven ook gewoon oefenen
Vanmiddag wel even bedacht dat het toch ook wel handig was als ik ringen er tussen ga zetten voor gewoon zeg maar. Is toch iets makkelijker alhoewel het nog moeilijk is Lekker duidelijk he. Maar je fotos vind ik prachtig, helemaal de 1e
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan