Weet iemand hier een leuk watertje waar honden mogen zwemmen? Hier in de buurt echt helemaal niets, en helaas geen auto dus vandaar dicht bij een station

Ik woon in het zuiden dus liefst niet té ver

Moderator: moderatorteam
Niet bij een station maar wat je kan doen is naar de groene weelde. Trein pakken naar Hoofddorp, bus 140 richting haarlem uitstappen bij Bushalte Spieringweg, Cruquius. Aan je rechterhand zie je een pannenkoeken restaurant en daar achter ligt het park waar je sowieso 1.5 uur kan lopen. vanaf 15 september mogen de honden aan de andere kant van de weg ook los en kan je 3 uur lopen.Leonie. schreef:Ja zo'n plek zoek ik ook! Tips in Noord-Holland (Zuid-Holland, Utrecht...) ook welkom dus
Amsterdamse bos voor jou ?Leonie. schreef:Ja zo'n plek zoek ik ook! Tips in Noord-Holland (Zuid-Holland, Utrecht...) ook welkom dus
Leuk, nog nooit geweest!***puppy*** schreef:Niet bij een station maar wat je kan doen is naar de groene weelde. Trein pakken naar Hoofddorp, bus 140 richting haarlem uitstappen bij Bushalte Spieringweg, Cruquius. Aan je rechterhand zie je een pannenkoeken restaurant en daar achter ligt het park waar je sowieso 1.5 uur kan lopen. vanaf 15 september mogen de honden aan de andere kant van de weg ook los en kan je 3 uur lopen.
Ja, daar kunnen we met fiets (wel een eindje) of bus heen, maar ik zou wel eens een nieuwe plek willen vinden.toots schreef:Amsterdamse bos voor jou ?
Leonie. schreef:Leuk, nog nooit geweest!***puppy*** schreef:Niet bij een station maar wat je kan doen is naar de groene weelde. Trein pakken naar Hoofddorp, bus 140 richting haarlem uitstappen bij Bushalte Spieringweg, Cruquius. Aan je rechterhand zie je een pannenkoeken restaurant en daar achter ligt het park waar je sowieso 1.5 uur kan lopen. vanaf 15 september mogen de honden aan de andere kant van de weg ook los en kan je 3 uur lopen.
Ja, daar kunnen we met fiets (wel een eindje) of bus heen, maar ik zou wel eens een nieuwe plek willen vinden.toots schreef:Amsterdamse bos voor jou ?
Sorry voor je topic kaping, Marloes! Ik stop er nu mee. Sorry.
(Ik heb trouwens juist het idee dat er niks bij mij in de buurt is)
Dat is hier ook zo. Maar het Amsterdamse bos bied wel alles.Leonie. schreef:Leuk, nog nooit geweest!***puppy*** schreef:Niet bij een station maar wat je kan doen is naar de groene weelde. Trein pakken naar Hoofddorp, bus 140 richting haarlem uitstappen bij Bushalte Spieringweg, Cruquius. Aan je rechterhand zie je een pannenkoeken restaurant en daar achter ligt het park waar je sowieso 1.5 uur kan lopen. vanaf 15 september mogen de honden aan de andere kant van de weg ook los en kan je 3 uur lopen.
Sorry voor je topic kaping, Marloes! Ik stop er nu mee. Sorry.
(Ik heb trouwens juist het idee dat er niks bij mij in de buurt is)
Je zal daar vast wel iets hebben maar in Limburg weet ik niks haha.marloes_2406 schreef:Oh en toots, ja een uurtje met de trein kan wel, maar dan ben ik zowat limburg nog niet uit haha
Romy_ schreef:Alleen de Rode beek, en dat is best nog een stuk lopen vanaf station Landgraaf.. Ik gok een uur of 2-3 voordat je er bent. Of je moet vanaf heerlen met de bus naar Brunssum.. en dan vanaf de slingerweg naar de rode beek. (is wel erg verdrietig watertje vind ik zelf) Verder weet ik geen water daar
Restaurant de Koffiepoel? Daar is volgens mij wel water ja. Wel alsnog slecht te bereiken vanaf het station. Ligt daar niet ook een camping in de buurt?M@scha schreef:Romy_ schreef:Alleen de Rode beek, en dat is best nog een stuk lopen vanaf station Landgraaf.. Ik gok een uur of 2-3 voordat je er bent. Of je moet vanaf heerlen met de bus naar Brunssum.. en dan vanaf de slingerweg naar de rode beek. (is wel erg verdrietig watertje vind ik zelf) Verder weet ik geen water daar
geen idee. ik ben er ooit geweest en 100 meter van een groot restaurant was een ven