De exacte data is nog niet bekend, maar het zal gaan om eind augustus/begin september voor max. 2 weken.
Normaal gaat ze naar mijn moeder of naar de oppas in Vianen, maar helaas is dat allebei door omstandigheden geen goede optie voor die periode.
Ik heb haar liever niet in een pension omdat het geen hond is voor achter de tralies.
Wat meer over Apple, ze is een welsh corgi cardigan van 2,5.
Kan goed met andere honden overweg, in het begin is ze wat mieperig maar na een paar minuten is het ijs vaak gebroken en dan is het allemaal even leuk.
Ze is wel een echte corgi, dus ze wil alles weten, en kan zo af en toe best jaloers zijn. Maar omdat ze verder heel makkelijk te sturen is geeft dat nauwelijks problemen.
Ze kent het fenomeen kat, heb er zelf geen, maar vermoed dat dit ook geen probleem moet zijn. Kinderen vind ze helemaal geweldig.
Buiten kan ze prima loslopen. Riem ook goed. Ze is gek op tennisballen (doe ook flyball met haar)
Ze kan ook prima alleen zijn. Ze is wel redelijk waaks/alert op geluiden. Maar bezoek vind ze verder helemaal leuk. ( ze vind ieder mens leuk, ook op straat! )
Uiteraard zal er een vergoeding tegenover staan.
Wie o Wie heeft er zelf in die periode nog niks gepland en lijkt het leuk om op mijn flappie te passen?
Uiteraard zal er zsm meer duidelijk worden over exacte data.
Geen probleem voor mij om er een stukje voor te rijden, als het maar geen uithoek is van NL