ik schrijf dit liever hier, omdat het anders te veel op internet openbaar komt .
Maar ik ben nog steeds bijkomende van een Ridgeback teef , die ik te logeren kreeg voor 1 week ,
eigenlijk 2 weken, maar straks krijg ik de stabij, en dat overlapte elkaar
Ze is 13 jaar en heeft behoorlijke kanker in haar lichaam ( blijkt nu ) , want ze werd zieker en zieker
steeds meer diarree , en om een lang verhaal kort te maken ... bloed in de diarree !!!
Toen ben ik aan alle bellen gaan hangen , en de niet op vakantie zijnde familie kunnen bereiken
die hebben haar opgehaald
want het bleek ook hevige heimwee te zijn , in combi met de kanker ( diarree heeft ze meer gehad )
Ik dacht echt , dat ze hier op de kussen haar laatste adem zou halen , want trappenlopen ging al niet meer zo goed
ze wilde ook NIET eten , en al 3 dagen NIET drinken ..
Maar bij de rijst had ik veel rijst-water gedaan , dus vloeibaar kreeg ze wel binnen .
maar omdat ze de laatste dag niet meer wilde eten , plus dat bloed , was ik helemaal in paniek !!
Gelukkig goed afgelopen , haar familie , dus roedel, hebben haar opgehaald bij mij , op goedkeuring van de eigenaren
en nu eet ze alweer daar en maakt het beter ..maar de kanker is er nog , helaas, natuurlijk. !
Het was echt niet leuk, want ik deed het omdat ze anders omhoog zaten , maar die hond was hier nog nooit geweest
we kenden elkaar totaal niet
Ze was zo'n zielig hoopje , en ondanks dat ze voor mij te groot eigenlijk was, vond ik haar heel lief . !!
zo zie je maar weer , eerst moeten honden GOED kennismaken , anders kan het nog zo aflopen
( ik wist niets van die kanker af , hoor ) )
.