.
ik veranderde nooit van voeding voor mijn hond , de dierenarts zei , dat ze in de natuur ook niet zoveel veranderen
ik zou nu gek worden van de vele, vele soorten .
zelfs Intratuin doet al mee , en ja, wat is goed ?.. vroeger gewoon " eten met de pot mee" , en toen werden ze ook al oud , toch ?
.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Prins Skin Intestinal Hypo allergie ProCare croque
Moderator: moderatorteam
- vivian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
- Aantal honden: 2
Re: Prins Skin Intestinal Hypo allergie ProCare croque
Dan zou dit misschien een optie zijn als ik zo naar de samenstelling kijk?
http://www.jarco.nl/dog-medik-pets/natu ... graanvrij/
http://www.jarco.nl/dog-medik-pets/natu ... graanvrij/
- vivian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
- Aantal honden: 2
Ja die bedoelde ik, ikzelf zou ook eerder voor vers gaan en dan idd die van tinlo en de rijst zelf achterwegen laten.Je bedoeld deze denk ik. (Je link doet het niet) Ja, dat lijkt mij ook een betere optie. Zelf dacht ik er aan dat dit ook een goede optie zou zijn. Kiep er een pond rijst doorheen en de samenstelling is goedkoper en beter dan die Prins brokken.
Maar volgens mij is tinlo ook wel behoorlijk prijzig, ikzelf had laatst een keer de konijn versie meegenomen voor de afwisseling maar die was geloog ik al 4.50 de kilo.
- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
ik ben benieuwd wat je zo erg aan de samenstelling vindtKells schreef:Ging mij even om het prijs technische aspect. Die brokken van Prins bevatten hoofdzakelijk rijst.vivian schreef:Ja die bedoelde ik, ikzelf zou ook eerder voor vers gaan en dan idd die van tinlo en de rijst zelf achterwegen laten.Je bedoeld deze denk ik. (Je link doet het niet) Ja, dat lijkt mij ook een betere optie. Zelf dacht ik er aan dat dit ook een goede optie zou zijn. Kiep er een pond rijst doorheen en de samenstelling is goedkoper en beter dan die Prins brokken.
Maar volgens mij is tinlo ook wel behoorlijk prijzig, ikzelf had laatst een keer de konijn versie meegenomen voor de afwisseling maar die was geloog ik al 4.50 de kilo.
voor een brok met alleen rijst en een aardig hoge vlees precentage op droge basis zie ik niet wat r mis mee is

- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
ja elke brok bevat ong 25 a 30 procent vlees op droge basisKells schreef:Jij vind 26% gedroogde eend aardig hoog?frank-bobby schreef:
ik ben benieuwd wat je zo erg aan de samenstelling vindt
voor een brok met alleen rijst en een aardig hoge vlees precentage op droge basis zie ik niet wat r mis mee is