Mandy is een teefje van 8.

Pippi is uit logeren en komt volgende week weer terug en dan gaat Mandy ook weer terug naar huis.
Moderator: moderatorteam

Vind ik ook, maar deze vind jij ook wel leuk denk ik.Jion schreef:'t Pippeltje is veel leuker!
Haha, ja, toch leuk zulke mensen die je hun honden toevertrouwen.mariabel schreef:Grappig dat je ze zo kunt ruilen.. Hopen dat het niet zo'n Houdini is als diegene uit het filmpje...

Helemaal mee eensDipsy20 schreef:Wat een scheetje zeg![]()
Die pootjes van haar

haha ik wilde het net zeggen, teken een hartje op haar kont en het is my little ponyCorneliana schreef:ik vind die chineese dametjes zo echt "ladylike".
en ze doen me aan my little pony denken.
verder ben ik geheel normaal.
ik begin gewoon vast heel langzaam man te indoctrineren en over zo'n 18 of 20 jaar (Sky wordt heeeeeel oud natuurlijk) koop ik een chinees meisje. dus...

Ja klopt, omdat ik een paar dagen weg was.Barnsley schreef:Maar ze zat vd week bij Diana toch?
Of ben ik nou heel erg in de war aan het raken!

ja dat dusGollum schreef:haha ik wilde het net zeggen, teken een hartje op haar kont en het is my little ponyCorneliana schreef:ik vind die chineese dametjes zo echt "ladylike".
en ze doen me aan my little pony denken.
verder ben ik geheel normaal.
ik begin gewoon vast heel langzaam man te indoctrineren en over zo'n 18 of 20 jaar (Sky wordt heeeeeel oud natuurlijk) koop ik een chinees meisje. dus...
nou is toch ook zo?Theraposa schreef:@ Corneliana
Vorige week kwam ik zo twee vrouwen tegen. Ze zaten Chico helemaal na te kijken en zachtjes te lachen. Ze vonden heb ook op een pony lijken hahaha.
ik ruil ook regelmatig van kind met een vriendinBarnsley schreef:Vraag ik mij ook af... Bleza is ook uit logeren heb ik begrepen..
Snap die hondenruil/uitlogeren nooit zo goed..
Ja vooral die kruising met chihuahuaCorneliana schreef:nou is toch ook zo?Theraposa schreef:@ Corneliana
Vorige week kwam ik zo twee vrouwen tegen. Ze zaten Chico helemaal na te kijken en zachtjes te lachen. Ze vonden heb ook op een pony lijken hahaha.
met zo'n ras zou ik wel een rasechte willen want ik had eens afbeeldingen gegoogled en bepaalde kruisingen waren gewoon eng.