De terugreis vanuit België is bovenverwachting goed gegaan. Twee piepjes in de auto en voor de rest heeft ze de hele tijd heerlijk op schoot gelegen. Bij Judy overstappen naar mijn auto en in de bench. Ik heb het voorzichtig gedaan en ze heeft geen piep gegeven. Even wat rondgedraaid en toen languit plat liggen slapen.
De eerste nacht is redelijk goed gegaan. Ze heeft zo goed als niet gepiept, alleen zijn we er wel zowat elke 2 uur uit geweest voor een plasje en poepje. En weer terug in de bench ging goed. Als ze even piepte deed ik mijn arm omlaag, zodat ze me kon 'zien' en ruiken en was het goed.
Gisteren heeft ze denk ik de slaap ingehaald die ze zondag heeft overgeslagen. Plasje en poepje gaan allemaal buiten en meestentijds op haar 'toilet'. En vannacht, geloof het of niet, maar ze heeft doorgeslapen! We zijn om 10 uur gaan slapen en ze is één keer wakker geworden om 23.30 uur. Even eruit voor een plasje. Om half twee gaf ze een piepje, ik heb m'n arm laten zakken en heeft ze even gesnuffeld en is ze weer in slaap gevallen. Ik was om 5 uur al wakker, maar madammeke is denk ik wakker geworden toen ik tegen zessen ben opgestaan, en toen was ze helemaal vrolijk, kwispelen met het staartje. Ik ga er maar vanuit dat het eenmalig was, maar ik heb dus heerlijk geslapen en Lotje ook.
Vanochtend zijn we voor ons eerste wandelingetje geweest. Maar heel kort. Ik heb eerst een klein rondje gelopen met haar op de arm, zodat ze een beetje kon wennen en kijken, want sommige dingen zijn toch wel heel erg eng. Toen wilde ik eigenlijk naar binnen, maar ja Lotje wil niet graag naar binnen, die is liever buiten. Dus haar op de grond gezet en we zijn de andere kant uitgelopen. En daar liggen dan toch enge dingen in de goot (dode bladeren). Lekker gesnuffeld bij de bomen en de straat overgestoken naar het parkje. Daar ben ik alleen op het eerste stuk gebleven, met argusogen gekeken waar de drollen lagen en toen weer terug. Toen was daar de grote teckel aan de overkant en die was best wel eng. Maar even met de eigenaar gesproken (een oudere vrouw ergens tegen de 80 of zo, woont hier in de straat) en toen zijn we weer naar huis gelopen en tja, toen moest ze echt wel naar binnen. Maar we hadden lekkers bij ons en is het snel gelukt. En nu ligt ze bijna de hele tijd te slapen, een paar keer wakker geweest. Maar ik denk dat die 10 minuten heel indrukwekkend waren.
Zo dadelijk krijgen we weer bezoek. Het eerste bezoek heeft ze eerst van een afstandje bekeken, toen even gesnuffeld en is daarna in haar bench gaan liggen slapen. Ik ben benieuwd wat ze vandaag doet.
Ik heb nog geen mogelijkheid gehad om foto's te maken, maar dat komt nog wel. Spelen met Lotje is veel leuker

.