Nu viel het mij op dat ze de laatste tijd regelmatig aan haar tepel likt. Ik heb mijn dochter gevraagd om te kijken of die soms weer lekte, wat niet het geval was. Hierop heb ik haar gevraagd om het paardenscheerapparaat mee te nemen zodat we haar buik kunnen scheren om de tepels eens goed te kunnen bekijken, ze heeft een hele dikke vacht. Helaas is dit er bij ingeschoten, studie, samenwonen, kortom druk druk druk ze heeft er niet meer aangedacht.
Ik heb Mowgli zover gekregen dat ze voor mij op haar rug ging en bleef liggen, en ik haar buikhaar om de tepel kon wegknippen. Wat ik zag was een korst waarvan ik dacht dat die door het likken kwam. Ik heb hem met gekookt water en uierzalf proberen zacht te maken, maar dit wil niet. Het wattenschijfje waarmee ik dit probeer te doen blijft ook helemaal schoon, wat denk ik niet het geval zal zijn als het om een korst gaat.
Ze lijkt er buiten de irritatie geen last van te hebben ze is in ieder geval niet ziek, toch zit deze rare plek(tepel) mij helemaal niet lekker ik maak mij zorgen. Het is niet zo dat ik vandaag nog met haar naar de spoedarts ren, maar na de Pinksteren zeker.
De rare plek kwam door het lekken van de tepel, het bleek toch om een korst te gaan die nu voorzichtig verwijdert is.
Ik voel mij knap stom
.