http://www.kcdordrecht.nl/index.php?pag ... how%202013
Uw concurrentie...

Moderator: moderatorteam
Zie je...eerst haakt al af...mooi!_Inge_ schreef:Ik niet![]()
Het wordt een speciale dan voor ons! Wij hebben elkaar leren kennen daar!M@rleen schreef:Boomer valt geloof ik onder de veteranen dan, dus das geen concurrentie voor Gijsje
Hhmmm... er is geen veteranenklasse... Ik ga hem nog wel inschrijven hoor
Klopt, da's waar ook!Kristina schreef:Zie je...eerst haakt al af...mooi!_Inge_ schreef:Ik niet![]()
![]()
Het wordt een speciale dan voor ons! Wij hebben elkaar leren kennen daar!M@rleen schreef:Boomer valt geloof ik onder de veteranen dan, dus das geen concurrentie voor Gijsje
Hahaha ja klopt! Nou Floris moet de foto's gaan maken ben ik bang haha!M@rleen schreef:Klopt, da's waar ook!Kristina schreef:Zie je...eerst haakt al af...mooi!_Inge_ schreef:Ik niet![]()
![]()
Je wilde toen wel op Benny passen geloof ik he![]()
Floris en ik hebben een hele tijd over horloges zitten kletsen![]()
Dit jaar zoek ik dan oppas voor Elyna, intresse
Misschien is er wel een kind-hond show en anders loopt ze vast, net als in Apeldoorn, gezellig mee in de ringKristina schreef:Hahaha ja klopt! Nou Floris moet de foto's gaan maken ben ik bang haha!M@rleen schreef:Klopt, da's waar ook!Kristina schreef:Zie je...eerst haakt al af...mooi!_Inge_ schreef:Ik niet![]()
![]()
Je wilde toen wel op Benny passen geloof ik he![]()
Floris en ik hebben een hele tijd over horloges zitten kletsen![]()
Dit jaar zoek ik dan oppas voor Elyna, intresse
Zou ik ook zeggen..._Inge_ schreef:Ik heb dan net mijn pup en die dag erna al de hele dag op pad...is wel ff genoeg
Boomer is altijd en eeuwig 2e met zo'n show, dus we moeten die eer hooghoudenKristina schreef:Zou ik ook zeggen..._Inge_ schreef:Ik heb dan net mijn pup en die dag erna al de hele dag op pad...is wel ff genoeg
Kristina schreef:Zou ik ook zeggen..._Inge_ schreef:Ik heb dan net mijn pup en die dag erna al de hele dag op pad...is wel ff genoeg
Deal!M@rleen schreef:Boomer is altijd en eeuwig 2e met zo'n show, dus we moeten die eer hooghoudenKristina schreef:Zou ik ook zeggen..._Inge_ schreef:Ik heb dan net mijn pup en die dag erna al de hele dag op pad...is wel ff genoeg
Joh ik chanteer jou zo...is het niet met mijn goddelijke lijf, dan wel met een broodje sjonBrigitte schreef:Kom maar op
DamnKristina schreef:Joh ik chanteer jou zo...is het niet met mijn goddelijke lijf, dan wel met een broodje sjonBrigitte schreef:Kom maar op
Brigitte schreef:DamnKristina schreef:Joh ik chanteer jou zo...is het niet met mijn goddelijke lijf, dan wel met een broodje sjonBrigitte schreef:Kom maar opik ga daar wel ff aan werken dat dat niet gebeurd
Oh dus 's avonds een borrel?moosje schreef:Ik twijfel, vier 's avonds mijn verjaardag, dus denk dat het niet handig is.
_Inge_ schreef:Kristina schreef:Zou ik ook zeggen..._Inge_ schreef:Ik heb dan net mijn pup en die dag erna al de hele dag op pad...is wel ff genoeg
Echt waaaar
Kristina schreef:Wij zijn klaar voor zaterdag!!
Yep!Sanne!! schreef:Shit!
Is dus ook voor kruisingen???
Jammer dat je niet meer in kunt schrijven.
Was graag langs gekomen met Nala!!
Whahaha wat nah kreng! Tis een mamma's kindje hoor!massam schreef:en dat het kreng dan ook nog gijsJE heet ipv wodan hahahaha
Kristina schreef:Whahaha wat nah kreng! Tis een mamma's kindje hoor!massam schreef:en dat het kreng dan ook nog gijsJE heet ipv wodan hahahaha![]()
Tis meer de baas wat een kreng is...whahahaha!massam schreef:Kristina schreef:Whahaha wat nah kreng! Tis een mamma's kindje hoor!massam schreef:en dat het kreng dan ook nog gijsJE heet ipv wodan hahahaha![]()
da's sam ook, en da's een terrorist
Dan weet ik nog niet of ik jullie aan durf te komen moedigen. Ook na die gruwelijke fotosKristina schreef:Tis meer de baas wat een kreng is...whahahaha!massam schreef:Kristina schreef:Whahaha wat nah kreng! Tis een mamma's kindje hoor!massam schreef:en dat het kreng dan ook nog gijsJE heet ipv wodan hahahaha![]()
da's sam ook, en da's een terrorist