Vanwege een open dag moest ik vandaag de hele dag op mijn werk zijn.
Nu was er de optie om tussendoor naar huis te gaan voor de honden, maar dan zou ik 1,5 uur weg zijn uit Geldrop.
Handiger was om ze gewoon mee te nemen, dan kon ik ze tussendoor ook uit gaan laten maar zou ik maar een half uurtje weg zijn.
Het zou niet zo warm zijn, dus maar voor de laatste optie gekozen.
En ze hebben gewoon heel braaf en vooral stil in de auto gelegen vandaag.
Tussendoor even snel naar het bos waar Biène ook nog los kon lopen, Numa maar even aangelijnd gehouden maar ook die kon zijn poten strekken.
Om 4 uur was ik zo gaar dat ik permissie kreeg om naar huis te gaan. Op de terugweg even naar mijn ouders om wat op te halen, waar ik Biène even de tuin mee in heb genomen waar ze heel blij mijn vader begroette (die liet haar voorheen nog weleens uit maar al een tijdje niet meer, maar ze was duidelijk blij hem te zien).
Daarna naar huis, nog even uitgelaten tussendoor zodat ze beide nog even konden rennen en toen op de bank gedoken waar we gedrieën een dutje hebben gedaan.
Vanavond zat ik lui op de bank naar Paul de Leeuw te kijken toen de bel ging. Peter (Biènes fokker en mijn clubgenoot) stond voor de deur. Ik had een sticker voor hem in de auto liggen (voor zijn bedrijfje, had mijn zwager gemaakt) en die kwam hij onaangekondigd even oppikken voor hij ging werken.
Ik ben voor de club wat financiële zaken aan het uitzoeken en hij had een vraag over de sponsoren, dus hij liep even mee naar binnen zodat ik het na kon kijken op de computer.
En hoewel Numa een etter kan zijn wist hij duidelijk direct dat het Peter was en hij dus geen rare dingen hoefde te proberen
Wat een braaf mannetje kan hij stiekem zijn
Biène was ook braaf trouwens, die is ook nogal van het blaffen als iemand binnenkomt maar die ging kwispelend voor hem zitten.
Het blijven fijne momenten als je honden je eigenlijk verrassen.