Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Prachtige beesten! Mooie foto's, vooral omdat je goed kan zien hoe ie zijn staartveren uitspreidt.
Ik had er vorig jaar een voor het eerst gezien, zat bij ons onder de veranda naar de voliere vogels te loeren, ik schrok me dood ik had niet verwacht dat vogels in Nederland zo groot konden zijn. Ik had snel met mijn telefoon een foto gemaakt, 's avonds liet ik het aan mijn vriend zien van kijk er zat een arend in de tuin, ghehe bleek het dus een buizerd te zijn, ja wist ik veel ik had nog nooit een vogel groter dan een meeuw gezien
Jij maakt ook altijd van die prachtige roofvogel plaatjes
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
SannePP schreef:Die zitten gewoon bij jou in de tuin??? Woooah!!!
Heb je een foto van jullie tuin Jip? Ik ben zo benieuwd wat voor paradijsje dat moet zijn!
Aan de tuin is al jaren niets meer gedaan, de vogels, eekhoorntjes en konijnen vinden het zo veel leuker.
Er huppelen nu jonge konijntjes, vandaar dat de buizerd er steeds zit.
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.