Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Die lammetjes Hier in de buurt staat ook een weiland met sinds een tijdje lammetjes. Zo schattig hoe die rondhuppelen.
Enne, ik weet niet of je van mij ook wat tips wil aannemen Maar met foto's zoals die eerste zou ik persoonlijk wat meer inzoomen. Dat gaas wat er net voor te zien is is best lelijk zo. Verder ben ik ook niet zo'n cameraheld hoor. Bij alles wat beweegt zet ik hem op sportstand, ga ik er eens lekker voor zitten en hopen dat er achteraf wat leuke en scherpe foto's bijzitten
billy schreef:Mooie foto's Tineke
Het is ook nog veel te koud voor de tijd van het jaar, ik had vanmiddag mijn pet nog op
Ik heb een nieuwe camera en sta open voor opbouwende kritiek van iemand die prachtige foto's maakt.
Jij dus
Ik maak zelden landschapsfoto's dus kan je wat dat betreft niet helpen
Oke ,jammer
haha ik schrijf het weer lekker kort, maar heel veel oefenen en vooral kijken naar je instellingen, waarom is de ene foto wel goed en een andere niet en op welke stand en welke instellingen heb je de foto gemaakt, hoe was het weer op dat moment, daar heb ik heel veel van geleerd.
En op een gegeven moment weet je precies welke stand je het beste kan kiezen, onder welke omstandigheden en dan moet je ook nog geluk hebben, maar het is vooral leuk om te doen.
Punzel schreef:
Enne, ik weet niet of je van mij ook wat tips wil aannemen Maar met foto's zoals die eerste zou ik persoonlijk wat meer inzoomen. Dat gaas wat er net voor te zien is is best lelijk zo.
Tuurlijk wil ik dat
Je hebt gelijk met dat gaas ,ik zei het nog tegen Jan dat is best lelijk dat gaas op de foto.
Jeannettebo schreef:Je kan ook door je knieën gaan en door het gaas de foto's maken, zit je ook gelijk op ooghoogte met de lammetjes, geeft ook weer een leukere foto
Jeannettebo schreef:Wat is de nieuwe aanwinst eigenlijk voor camera? Als men weet wat de mogelijkheden zijn is het ook weer makkelijker om tips te geven
Een canon eos 650d en een tamron 18-200 lens erop.