Oude labrador, gechipt maar het telefoonnummer klopt niet meer, heeft een chip van de Raad van Beheer.
Liep erg stram en zakte door de achterhand, mogelijk tgv artrose.
Is overgebracht naar het dierenasiel Crailoo

Moderator: moderatorteam

Ik ook Thom, het mogelijk oude adres van deze lieverd is in Bussum trouwens, misschien kun jij er nog iets mee?thom schreef:Arm ouwetje, hoop dat de eigenaar zich snel komt melden.

De rest zou de dierenambulance regelen dus dat hopen we maar danmarian* schreef:Is Amivedi ook op de hoogte? En de politie?

Wat fijn om te lezenSelene schreef:Hij is gelukkig weer thuis, vanmorgen is hij opgehaald door het baasje

Ireen schreef:Nou, als het baasje weer op komt dagen maar even het adres vragen voor de volgende keer. Hij had het blijkbaar wel naar zijn zin bij jou.
Nee, hier heeft alleen in een grijs verleden een dh fokker gewoond, ik denk dat hij mijn honden ruikt of zo. Geen idee.Shima schreef:Is ie misschien wat dement en hij hij daar vroeger gewoond, dat ie daar nu steeds terugkomt?

Interessert ze eigenlijk zo te lezen niet zo waar die hond uithangt.Selene schreef:Nee, hier heeft alleen in een grijs verleden een dh fokker gewoond, ik denk dat hij mijn honden ruikt of zo. Geen idee.Shima schreef:Is ie misschien wat dement en hij hij daar vroeger gewoond, dat ie daar nu steeds terugkomt?
Vind het wel triest hoor, volgens mij hoort hij het verkeer niet eens, straks komt hij onder een auto![]()
Als het weer gebeurt breng ik hem zelf wel even naar het asiel denk ik, misschien dat ze dan gaan opletten.

Kun je best eens gelijk in hebbenbouvierpoedel schreef:Interessert ze eigenlijk zo te lezen niet zo waar die hond uithangt.Selene schreef:Nee, hier heeft alleen in een grijs verleden een dh fokker gewoond, ik denk dat hij mijn honden ruikt of zo. Geen idee.Shima schreef:Is ie misschien wat dement en hij hij daar vroeger gewoond, dat ie daar nu steeds terugkomt?
Vind het wel triest hoor, volgens mij hoort hij het verkeer niet eens, straks komt hij onder een auto![]()
Als het weer gebeurt breng ik hem zelf wel even naar het asiel denk ik, misschien dat ze dan gaan opletten.
80 km verder in het asiel brengen.

Wat lief ,maar je mag hem zelf wel houden hoor .Selene schreef:Kun je best eens gelijk in hebbenbouvierpoedel schreef:Interessert ze eigenlijk zo te lezen niet zo waar die hond uithangt.Selene schreef:Nee, hier heeft alleen in een grijs verleden een dh fokker gewoond, ik denk dat hij mijn honden ruikt of zo. Geen idee.Shima schreef:Is ie misschien wat dement en hij hij daar vroeger gewoond, dat ie daar nu steeds terugkomt?
80 km verder in het asiel brengen.wil jij nog een rasechte gezellige lab hebben misschien??

bouvierpoedel schreef:Wat lief ,maar je mag hem zelf wel houden hoor .Selene schreef:Kun je best eens gelijk in hebbenbouvierpoedel schreef:Interessert ze eigenlijk zo te lezen niet zo waar die hond uithangt.Selene schreef:
Nee, hier heeft alleen in een grijs verleden een dh fokker gewoond, ik denk dat hij mijn honden ruikt of zo. Geen idee.
80 km verder in het asiel brengen.wil jij nog een rasechte gezellige lab hebben misschien??

Nou, ik denk dat ze er dus wel degelijk "schijt" aan hebben, hij loopt er net namelijk weerIreen schreef:maar is ie nu al opgehaald? Ik vind wel dat er snel geoordeelt wordt, hoor. Er is natuurlijk i.p geen excuus om je hond maar te laten lopen, maar goed...hond mss lichtelijk dementerend, mooi weer, deur open. Zit nog niet in het systeem dat hond wegloopt, want dat deed hij nooit en weg is ie. Ik heb het ook gehad...had na de eerste keer een mooi hek gemaakt, wist ie ook uit te komen. Daar sta je dan met je goeie gedrag.
Ik hoop wel dat hij snel weer wordt opgehaald of mss al is en dat eigenaren er nu echt zorg voor dragen dat dit niet meer kan gebeuren. Het is natuurlijk levensgevaarlijk.

euhm..al 3 keer dus? Tja..dan begint het er idd wel op te lijken. Bah zeg...Selene schreef:Nou, ik denk dat ze er dus wel degelijk "schijt" aan hebben, hij loopt er net namelijk weerIreen schreef:maar is ie nu al opgehaald? Ik vind wel dat er snel geoordeelt wordt, hoor. Er is natuurlijk i.p geen excuus om je hond maar te laten lopen, maar goed...hond mss lichtelijk dementerend, mooi weer, deur open. Zit nog niet in het systeem dat hond wegloopt, want dat deed hij nooit en weg is ie. Ik heb het ook gehad...had na de eerste keer een mooi hek gemaakt, wist ie ook uit te komen. Daar sta je dan met je goeie gedrag.
Ik hoop wel dat hij snel weer wordt opgehaald of mss al is en dat eigenaren er nu echt zorg voor dragen dat dit niet meer kan gebeuren. Het is natuurlijk levensgevaarlijk.ik laat hem maar lopen nu. Ze leren er blijkbaar toch niets van. Hoop alleen dat hem niets overkomt.