Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kamperen duitsland
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Jack Russell terrier
- Aantal honden: 1
kamperen duitsland
Wij willen deze zomer graag gaan kamperen met onze nieuwe tent in Duitsland.
Natuurlijk gaat ons frummeltje ook mee dus ben ik wel op zoek naar een hondvriendelijke camping.
Nu staat er bij veel campings dat er honden meemogen maar ook dat honden altijd aan de lijn moeten. Helaas hebben wij in Nederland ook wel de ervaring dat je hond weliswaar mee mag maar eigenlijk nergens gewenst is. Dus alleen naast tent aan een lijn mag liggen.
Heeft iemand misschien tips voor een mooi leuke camping die ook hondvriendelijk is. ( Als het er mogelijk is ook eens los naast tent mogen enz)
Het liefst zouden we naar het eiffelgebied gaan maar van leuke campings in andere gebieden hoor ik ook graag.
Natuurlijk gaat ons frummeltje ook mee dus ben ik wel op zoek naar een hondvriendelijke camping.
Nu staat er bij veel campings dat er honden meemogen maar ook dat honden altijd aan de lijn moeten. Helaas hebben wij in Nederland ook wel de ervaring dat je hond weliswaar mee mag maar eigenlijk nergens gewenst is. Dus alleen naast tent aan een lijn mag liggen.
Heeft iemand misschien tips voor een mooi leuke camping die ook hondvriendelijk is. ( Als het er mogelijk is ook eens los naast tent mogen enz)
Het liefst zouden we naar het eiffelgebied gaan maar van leuke campings in andere gebieden hoor ik ook graag.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Jack Russels
Re: kamperen duitsland
Gewoon Googelen. Er zijn zat campings maar de honden mogen
gewoon niet los.
Dat vind ik ook niet echt kunnen, want er zijn ook mensen zonder honden.
Maar misschien een hekje om je tent zetten.
Of schapen gaas?
Die van mij zitten altijd vast. Weten niet beter.
Wij gaan trouwens naar het Thuringer wald.
gewoon niet los.
Dat vind ik ook niet echt kunnen, want er zijn ook mensen zonder honden.
Maar misschien een hekje om je tent zetten.
Of schapen gaas?
Die van mij zitten altijd vast. Weten niet beter.
Wij gaan trouwens naar het Thuringer wald.
Groetjes Willy, Djock en Puck

- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
Wij hebben zo'n puppy/konijnenren (2 stuks
) om onze caravan staan, zo hebben de heren bewegingsruimte en staan niet meteen ergens anders te buurten. Als ik ze los zou laten struinen ze de hele camping af 

En de groeten van de mannen 

-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Jack Russell terrier
- Aantal honden: 1
probleem met ´gewoon googlen´ is dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Mijn ervaring is dat een ander zijn vakantie-ervaring vaak meer zegt dan de tekst van een camping op internet.
Natuurlijk gaat het er niet om dat Amy altijd losloopt en al helemaal niet dat andere mensen last van haar kunnen hebben.
Maar meer eventjes los met haar baasjes spelen zonder dat het gelijk een probleem is.
Natuurlijk gaat het er niet om dat Amy altijd losloopt en al helemaal niet dat andere mensen last van haar kunnen hebben.
Maar meer eventjes los met haar baasjes spelen zonder dat het gelijk een probleem is.
Laatst gewijzigd door JoyAmy op 13 apr 2013 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.

- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
JoyAmy schreef:probleem met ´gewoon googlen´ is dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Mijn ervaring is dat een ander zijn vakantie-ervaring vaak meer zegt dan de tekst van een camping op internet.
Maar meer eventjes los met haar baasjes spelen dat gelijk een probleem is.
Als het een hond is die redelijk bij je bijft met spelen lijkt het me geen probleem

Hmmmmm geen idee of Gerda (Elmo op het forum) al in duitsland, de eiffel dan, is geweest, kijk anders eens op haar site (bij de campervakanties)
http://www.pegematla.nl/campertrips/camper_trips.htm
Zo te zien 3 keer

En de groeten van de mannen 

- BenS
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Stabij
- Elmo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog en Dalmatische hond
- Contacteer:
De campings die op mijn site staan zijn in elk geval hondvriendelijk, als we ergens komen waar dat niet zo is zijn we meteen weer vertrokkenReny schreef:JoyAmy schreef:probleem met ´gewoon googlen´ is dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Mijn ervaring is dat een ander zijn vakantie-ervaring vaak meer zegt dan de tekst van een camping op internet.
Maar meer eventjes los met haar baasjes spelen dat gelijk een probleem is.
Als het een hond is die redelijk bij je bijft met spelen lijkt het me geen probleem![]()
Hmmmmm geen idee of Gerda (Elmo op het forum) al in duitsland, de eiffel dan, is geweest, kijk anders eens op haar site (bij de campervakanties)
http://www.pegematla.nl/campertrips/camper_trips.htm
Zo te zien 3 keer

Even los om samen te spelen heb ik nog nergens problemen mee gehad en Ostara heb ik bijna altijd los die zit aan een denkbeeldige lijn
Mijn ervaring is als je hond echt goed onder appel staat en op je eigen plek blijft dat je niemand hoort klagen als er geen lijn aan zit
De website van Sanja en Femie

Elmo 18-7-2001 † 23-5-2009 Ostara 31-5-2002 † 15-7-2013 voor altijd in ons hart

Elmo 18-7-2001 † 23-5-2009 Ostara 31-5-2002 † 15-7-2013 voor altijd in ons hart