Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Plassen in slaap?
Moderator: moderatorteam
-
Theraposa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog kruising , Chinese naakthond , Am bully en een APBT .
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Plassen in slaap?
Hallo ,
Bonita heeft een paar dagen geleden op de bank geplast waar ze op lag te slapen. Kan het zijn dat ze in haar slaap met dromen het misschien heeft laten lopen? Of zou er wat medisch aan de hand kunnen zijn?
Bonita heeft een paar dagen geleden op de bank geplast waar ze op lag te slapen. Kan het zijn dat ze in haar slaap met dromen het misschien heeft laten lopen? Of zou er wat medisch aan de hand kunnen zijn?

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Re: Plassen in slaap?
Is ze gecastreerd? Daar zou ze incontinent van kunnen raken. Ook een blaasontsteking zou kunnen.
-
Theraposa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog kruising , Chinese naakthond , Am bully en een APBT .
- Contacteer:
- majelle
- Zeer actief
Mijn hond (reu)is dat ook wel eens overkomen. Een keer toen hij een jaar of 1 was en keer toen hij 9 was. Zag het een keer gebeuren. Hij lag heel diep te slapen en schrok wakker want hij lag in zijn plas. Medich gezien was hij in orde maar het kan in jouw geval ook iets medisch zijn natuurlijk
majelle.
majelle.
-
moniek&bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Kan ook met de loopsheid te maken hebben. Zou er niet teveel achter zoeken. Zeker niet als het bij die ene keer blijft.
-
Melanie 74
Ik denk dat je daar je antwoord al hebtTheraposa schreef:Nee ze is niet geholpen. Ze is ook nog loops denk ik.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Ja toen Gol loops was was ze inderdaad ook behoorlijk lek.Melanie 74 schreef:Ik denk dat je daar je antwoord al hebtTheraposa schreef:Nee ze is niet geholpen. Ze is ook nog loops denk ik.
-
Theraposa
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze had het ook niet door dat het nat was. Wij kwamen er achter en trokken haar van de bank af , ze was nog erg slaperig.
Ander klein vraagje nog. Bonita lekt niet meer bloed , kan ze dan nog wel loops zijn? En worden tepeltjes dan ook nog groter? Ze lijken iets groter te zijn geworden.
Ander klein vraagje nog. Bonita lekt niet meer bloed , kan ze dan nog wel loops zijn? En worden tepeltjes dan ook nog groter? Ze lijken iets groter te zijn geworden.