Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Droomkitties gefeliciteerd!!

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

sjm
Zeer actief

Droomkitties gefeliciteerd!!

Ongelezen bericht door sjm »

Straks om 0:00 is het alweer 7 april, dat betekent dat de Droomkittens alweer 1 jaar oud zijn :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Een echt droomnest, met mijn droomprinsesje erbij in. Stuk voor stuk droomkittens, maar ze kunnen natuurlijk niet allemaal blijven.

Op 7 april is Lenthe bevallen van 3 flinke kittens en 1 klein iepertje van maar 86 gram, maar wát een vechtertje was het.
Toen ze zelf moesten gaan eten deden ze dat allemaal, behalve 't kleine Iepertje. Die moest in een fleecekleedje op tafel bij mij met geweekte brokjes en een privébehandeling. Toen kon ze natuurlijk niet meer gaan. Ze heeft m'n hart gestolen, heerlijk dier!!

Belle Fae's Nena Rêve, een Sealtortiepoint poes werd als eerste geboren. Ze is nu een vrolijke castraat en weegt al 4 kilo. Ze is prachtig geworden!
Afbeelding

Afbeelding

Toen kwam Belle Fae's Sen Niño, een Sealpoint kater. Inmiddels ook gecastreerd en over de 5.6 kg!
Afbeelding

Afbeelding

Toen was de dikke Beer in aantocht: Chocobeer!! :D Belle Fae's San Ragazzo - Chocolatepoint castraat kater over de 5,7 kg!
Afbeelding
Afbeelding

En uiteraard het kleine Iepertje die niet meer zo klein is maar wel nog steeds Iepie heet :') Belle Fae's Jente Aisling - Lilactortiepoint poes. Gecastreerd na een baarmoederontsteking en weegt ruim 3.8 kg. Het is nog een enorme puber om te zien, een kittenkopje en een lang slungelig lijf! Dat wordt nog wel wat :D Ze is zó lief, heerlijke kletskop en moet áltijd bij me in de buurt zijn voor kusjes/knuffels/praatjes. Maar dat hoor ik van de rest van de kittens ook :D
Afbeelding

Afbeelding

Kortom: Een fantástisch nest om bij weg te dromen!!
Gefeliciteerd D'tjes! Nog heeeeeeeeeeeeeeel veel jaren!
Xtine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer

Re: Droomkitties gefeliciteerd!!

Ongelezen bericht door Xtine »

Wat zijn ze mooi.
Ik smelt helemaal weg.
Handle every stressful situation like a dog.
If you can't eat it or play with it,
Just pee on it and walk away.
Turrie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Turrie »

-
Laatst gewijzigd door Turrie op 05 jun 2014 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Nino is mooi geworden zeg :I: de rest ook maar vooral Nino.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”