Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gisteren mijn kleed weggehaald omdat het iets te lekker bleek om op te plassen, plast hij net op de deurmat en komt trots zijn kaasje halen.
Nu is meneertje boos omdat ik hem vertelde dat hij deze alleen maar krijgt als hij buiten plast
Gisteren mijn kleed weggehaald omdat het iets te lekker bleek om op te plassen, plast hij net op de deurmat en komt trots zijn kaasje halen.
Nu is meneertje boos omdat ik hem vertelde dat hij deze alleen maar krijgt als hij buiten plast
Wat was er nou ook alweer zo leuk aan een teckel
juist dat wat je nu vertelt!
want zeker weten dat je diep van binnen gegniffeld hebt om die slimme teckelmeneer!
Wat was er nou ook alweer zo leuk aan een teckel
Ik zou ook boos zijn want hij doet het zo dicht mogelijk bij de deur. Dus dat is zindelijk.
Ik vind dat ook een goede poging om zindelijk te zijn hoor.
Want wanneer ben jij tevreden?
Als ie zelf de deur openmaakt en buiten gaat zitten plassen?
Teckels zijn slim, maar er zijn grenzen.
Heb je al foto's trouwens?
kooi schreef:Ik vind dat ook een goede poging om zindelijk te zijn hoor.
Heb mijn lat maar even wat lager gelegd en zou al tevreden zijn als hij Überhaupt ooit zindelijk gaat worden
kooi schreef:Ik vind dat ook een goede poging om zindelijk te zijn hoor.
Heb mijn lat maar even wat lager gelegd en zou al tevreden zijn als hij Überhaupt ooit zindelijk gaat worden
Foto´s van Jip zwerven ergens op het forum
Als ze zindelijk willen zijn maar het nog niet zo goed op kunnen houden, doen ze het vaak zo dicht mogelijk bij de deur.
Hahaha, goede poging om een stukkie kaas te krijgen toch!
Paco flikte het me om door zijn hurken te gaan, en vervolgens voor me te komen zitten 'Kijk eens hoe goed ik buiten heb geplast' .. dusja, goed zo manneke, snoepje gegeven, om vervolgens te zien dat dat plekje waar hij boven hurkte toch wel heel droog was.
Zo denkt Tsuki (okee, geen teckel...) altijd dat ze een koekje krijgt als ik de andere honden roep en zij toevallig al naast me staat. "Ja maar halloohooo? Ik bén er toch!"
Zo leuk om te lezen dat je nu nog denkt dat je je teckel kunt laten gehoorzamen. Heb heel veel honden gehad maar ik heb nog nooit drie zulke eigenwijze portretten gehad als de drie teckels die ik nu heb. Een verdacht ik er echt van dat ze doof aan het worden was.........nou nee hoor mevrouw luistert alleen als het haar beliefd...gewoon niet dus. Sterkte met je puppencursus. Oh ja en dat stronteigenwijze maakt ze zo leuk!!
Ik moet eerlijk zeggen dat Jip het tot nu toe heel goed doet
Voorheen alleen teefjes gehad en of het toeval is weet ik niet maar tot nu toe is Jip meer meegaand, leergieriger en minder volhardend dan alle eerdere teefjes ooit bij elkaar
De grap voor mij is dat ik honden naar een knpv-certificaat gebracht heb, dus ook de andere kant ken en juist daarom enorm kan genieten van een teckel.
LaRep schreef:
Denk wel dat je als eigenaar een bepaalde humor moet bezitten wil je ze leuk vinden
Ik denk dat gehoorzame-herder mensen door de bank genomen gèk zullen worden van een tokkel Maar dat geldt omgekeerd ook: doorgewinterde teckelmensen staan dan weer onthand naar een Border Collie te kijken
Wil niet zeggen dat je een teckel niets kunt leren hoor. Ze doen graag wat. Voor een stukje kaas
Haha ja gisteren zag ik nog een teckel bij een behendigheid wedstrijd die het toch wel heel goed deed!
LaRep schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat Jip het tot nu toe heel goed doet
Voorheen alleen teefjes gehad en of het toeval is weet ik niet maar tot nu toe is Jip meer meegaand, leergieriger en minder volhardend dan alle eerdere teefjes ooit bij elkaar
Misschien gaan we ooit wel GG lopen
Doen
Mijn laatste teckel heeft G&G 3 gehaald dus het kan ...........uhhhhhhh..... soms
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
LaRep schreef:Eerst maar een school vinden die bij mij past
Gisteren 1e les puppycursus maar voor mij bij deze school niet voor herhaling vatbaar, jammer maar op zoek naar een andere school dus.
Dat is jammer
In welke buurt zit je?
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)