Op mijn mailtjes wordt niet meer gereageerd.
Wat nu? Wie heeft hier ook ( helaas) ervaring mee?
Moderator: moderatorteam

Alleen met een pakje. Niet als het door de brievenbus gaat.S@ndr@ schreef:tegenwoordig krijg je toch altije een track and trace code,
Dat dus....ZomerStorm schreef:Ik heb zelf als verkoper één keer een boek verstuurd die echt pas veel later bij de koper aankwam. Hier hebben we gewoon via de mail contact over gehouden en uiteindelijk is het boek toch aangekomen en kwam het gelukkig goed. Ik zou wel achterdochtig worden wanneer de verkoper geen mails meer beantwoord, zoals jij beschrijft.
Dat is slim!Hilde schreef:Met dat soort dingen doe ik altijd het volgende.. Eerst zeggen dat je het op wilt komen halen omdat je toch in de buurt bent binnenkort, dus dan krijg je adresgegevens (als je die niet krijgt, of ze alleen willen verzenden, hoeft het van mij al niet meer). Vervolgens zeggen dat je afspraak niet door gaat, of ze het toch op willen sturen.. Dan heb je de adresgegevens mocht je opgelicht worden
Ja , al een paar keer.Podenji schreef:dat is inderdaad niet netjes, ik neem aan dat je al een mailtje hebt gestuurd met de vraag of haar navraag van afgelopen dinsdag wat opgeleverd heeft?
Renske schreef:Voor Nienke haar slaapkamer hebben we via mp een hele leuke lamp, met allemaal kleine lampjes gekocht. Verstuurde de verkoper deze alleen in een vuilniszak .
Wat aardig van je.Renske schreef:Hoeveel cm is het hurtta tuig wat je zoekt, of was het een speciaal kleurtje?
Ik heb Beetle haar oude, maar nog prima tuigje nog wel ergens. Fusca is veel kleiner / ranker, dus ik gebruik deze de komende jaren toch niet. Als je belangstelling hebt, dan laat je het me maar weten.
Toevoeging, Beetles tuigje is 80 cm.
Voor een reu is het denk ik prima. Tuigje ligt hier toch te verstoffen. Zal deze even uitwassen en dan opsturen, of is het handiger dat ik het tuigje volgende week bij de wandeling in Kuinre aan iemand meegeef?roksefloks schreef:Wat aardig van je.Renske schreef:Hoeveel cm is het hurtta tuig wat je zoekt, of was het een speciaal kleurtje?
Ik heb Beetle haar oude, maar nog prima tuigje nog wel ergens. Fusca is veel kleiner / ranker, dus ik gebruik deze de komende jaren toch niet. Als je belangstelling hebt, dan laat je het me maar weten.
Toevoeging, Beetles tuigje is 80 cm.![]()
Ik heb net Jutters borstomvang gemeten en die is 60 cm. Zou het dan wel passen?
Opsturen....mmmm...maar even niet.Renske schreef:Voor een reu is het denk ik prima. Tuigje ligt hier toch te verstoffen. Zal deze even uitwassen en dan opsturen, of is het handiger dat ik het tuigje volgende week bij de wandeling in Kuinre aan iemand meegeef?roksefloks schreef:Wat aardig van je.Renske schreef:Hoeveel cm is het hurtta tuig wat je zoekt, of was het een speciaal kleurtje?
Ik heb net Jutters borstomvang gemeten en die is 60 cm. Zou het dan wel passen?
Ok, dan geef ik het aan Mariska mee. Ik ga er vanuit dat ik meewandel, al weet ik het niet 100% zeker. Tuigje is bijna 3 jaar dagelijks gebruikt, dus hoef er niets voor.roksefloks schreef:Opsturen....mmmm...maar even niet.Renske schreef:Voor een reu is het denk ik prima. Tuigje ligt hier toch te verstoffen. Zal deze even uitwassen en dan opsturen, of is het handiger dat ik het tuigje volgende week bij de wandeling in Kuinre aan iemand meegeef?roksefloks schreef:Wat aardig van je.Renske schreef:Hoeveel cm is het hurtta tuig wat je zoekt, of was het een speciaal kleurtje?
Ik heb net Jutters borstomvang gemeten en die is 60 cm. Zou het dan wel passen?Wil je het aan Mariska meegeven? Dan komt het via via wel weer bij mij.
Wat wil je er voor hebben?