Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Dat durf ik dus echt niet he! Van vlinders krijg ik de bibbers.
Ik weet dat het idioot klinkt, maar echt ik heb het nu een paar keer geprobeerd en dan duurt het 10 minuten voor ik uberhaupt door de deur durf, en dan blijf ik daar gehurkt in een hoekje zitten gillen
Kinderen komen dan kijken wat er gebeurt en dan denken ze echt dat ik niet spoor volgens mij
Char7 schreef:Kinderen komen dan kijken wat er gebeurt en dan denken ze echt dat ik niet spoor volgens mij
Ze hebben nog gelijk ook.
Heb jij een angst ergens voor?
Dit is een angst waarvan je gezond verstand weet dat het niet nodig is. Dat de rest lastiger te overtuigen is, tja... da's menselijk en wij mensen sporen wel vaker niet Het lijkt me wel lastig om bang te zijn van vlinders, want die dieren vliegen 's zomers nog meer rond dan enge wespen.
Mooie foto's!
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne. Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)
Char7 schreef:Dat durf ik dus echt niet he! Van vlinders krijg ik de bibbers.
Idem
Ik ben ze door het fotograferen ervan gaan waarderen en vindt het nu niet heel erg meer dat ze in mijn buurt komen.
Maar een mot binnenshuis en ik grijp meteen paniekerig naar de vliegenmepper.
Mooi mooi mooi!
Ik heb een bruidshoot in de vlindertuin gehad, het was daar zo benauwt dat ik blij was dat we eruit waren. Mn broek plakte aan mn reet.
Wij zijn twee keer naar binnen geweest, maar de eerste keer had ik ruzie met m'n camera dus toen werd dat vochtige op een gegeven moment sowieso naar, de tweede keer niet
Hilde schreef:Wij zijn twee keer naar binnen geweest, maar de eerste keer had ik ruzie met m'n camera dus toen werd dat vochtige op een gegeven moment sowieso naar, de tweede keer niet
Moet je even je lens eraf halen en er weer opzetten, werkt perfect!