En kijk nou wat een dotje in tegenkwam:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Ooooh
Het lijkt me heerlijk om een gezellig, ongecompliceerd hondje erbij te hebben. Leroy is een fantastisch beest, bijna alles wat ik zoek in een hond. Hij is rustig binnen, actief buiten, precies waaks genoeg, hij sloopt niet, blaft niet, is gehoorzaam, grappig, speels, mooi, allerliefst.. Maar wel met gebruiksaanwijzing. Hij kan met sommige andere honden erg leuk, maar ik loop met hem niet relaxed door het bos als het druk is.
We gaan wel naar het bos maar dan op rustige momenten en als ik iemand aan zie komen, blijf ik niet gezellig een praatje maken en de honden gezellig laten spelen. En eerlijk gezegd lijkt dat me wel erg leuk. Naar het bos, hond los, balletje gooien, snuffelen en spelen met andere honden, forumwandelingen maken
Ook heb ik soms het idee dat Leroy een beetje triest is
Ik denk dat misschien een eigen maatje zijn/ons leven zal verrijken. Alleen is Leroy zo heerlijk dat ook de twijfels wel weer toeslaan. Hoe vind je ooit nog zo'n heerlijke hond, die al Leroy's goede eigenschappen heeft (!) én sociaal is? Ik heb altijd wel het idee dat we het ontzettend met Leroy getroffen hebben, al is het ook niet altijd makkelijk geweest.
Anyhoe, ik maak mezelf lekker gek. En nu heb ik ook zog zo'n ontzettende leukerd gezien. Wel meer trouwens, haha.
En eigenlijk kan ik er maar beter mee/over ophouden want manlief ziet het niet zitten