Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lastig, lastig

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Laura & Leroy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier
Aantal honden: 1

Lastig, lastig

Ongelezen bericht door Laura & Leroy »

Ik was wat aan het rondkijken op mp. Gewoon, zomaar.. heus.. :mann:
En kijk nou wat een dotje in tegenkwam:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr

Ooooh :I:

Het lijkt me heerlijk om een gezellig, ongecompliceerd hondje erbij te hebben. Leroy is een fantastisch beest, bijna alles wat ik zoek in een hond. Hij is rustig binnen, actief buiten, precies waaks genoeg, hij sloopt niet, blaft niet, is gehoorzaam, grappig, speels, mooi, allerliefst.. Maar wel met gebruiksaanwijzing. Hij kan met sommige andere honden erg leuk, maar ik loop met hem niet relaxed door het bos als het druk is.

We gaan wel naar het bos maar dan op rustige momenten en als ik iemand aan zie komen, blijf ik niet gezellig een praatje maken en de honden gezellig laten spelen. En eerlijk gezegd lijkt dat me wel erg leuk. Naar het bos, hond los, balletje gooien, snuffelen en spelen met andere honden, forumwandelingen maken :mrgreen:

Ook heb ik soms het idee dat Leroy een beetje triest is :19: Hij leeft altijd op als hij gespeeld heeft (en ik ook :mrgreen: ). Ik moet het ook niet overdrijven hoor, het is niet dat hij somber en zielig in een hoekje zit maar hij is wèl aanmerkelijk blijer als hij gespeeld heeft. Anders blij dan wanneer ik met hem gespeeld heb, want ik doe natuurlijk mijn uiterste best om leuke dingen met hem te ondernemen en zijn leven interessant te maken. Het lijkt het verschil tussen blij en gelukkig, ofzo. Of vermenselijk ik hem nu te veel..

Ik denk dat misschien een eigen maatje zijn/ons leven zal verrijken. Alleen is Leroy zo heerlijk dat ook de twijfels wel weer toeslaan. Hoe vind je ooit nog zo'n heerlijke hond, die al Leroy's goede eigenschappen heeft (!) én sociaal is? Ik heb altijd wel het idee dat we het ontzettend met Leroy getroffen hebben, al is het ook niet altijd makkelijk geweest.

Anyhoe, ik maak mezelf lekker gek. En nu heb ik ook zog zo'n ontzettende leukerd gezien. Wel meer trouwens, haha.
En eigenlijk kan ik er maar beter mee/over ophouden want manlief ziet het niet zitten :blauwoog:
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.
Afbeelding
Laura & Leroy
Zeer actief

Re: Lastig, lastig

Oei, ja dat is ook niet zo handig in het bos misschien.

:oeps:

Gelukkig is er meer aanbod :mrgreen:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr Al staat hier verder wel heel weinig bij.

Afbeelding
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

Nanna schreef:Er zit zo te zien flink windhondenbloed in ;-)
En dat kon nog wel eens op jagen uitdraaien ;-)
ja, er staat ook in de tekst dat het loslopen nog wat geoefent moet worden,. maar meestal is dat bij windhond- achtige typen niet zo ongecompliceerd :mrgreen:

ik denk dat het een geweldig leuk hondje is hoor, maar toch misschien niet het aller makkelijkst om los te laten lopen. ik denk dat je dat niet moet onderschatten.
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.

Laura & Leroy schreef:Oei, ja dat is ook niet zo handig in het bos misschien.

:oeps:

Gelukkig is er meer aanbod :mrgreen:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr Al staat hier verder wel heel weinig bij.

zitten die nog in het buitenland? die Romy lijkt me leuk.

het nadeel, vind ik, met buitenlandse honden is, dat je ze niet zo makkelijk kan zien hoe het gaat met je eigen hond (en).

ik maak de honden altijd het liefste in real life mee, samen met de evt. honden die ik al heb.
Laura & Leroy
Zeer actief

Ik heb me daar nooit zo in verdiept, maar dat lijkt me ook wel iets te spannend. Wat als het niet klikt..
Vick is wel in Nederland :mann:
Afbeelding
Emma
Zeer actief

kan jou hond het beste met een reu of een teef?
daar zou ik ook naar kijken.
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

en je onderschrift is nou zo raar....
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

ff serieus ik denk wel dat je je eigen gevoel nu projecteert aan de andere kant is een hondenmaatje leuk.
maar dan zou ik wel iets in de rubriek gezelschapsdieren nemen ipv de jagers en de drijvers.
al stond mijn hond in de rubriek waterhonden...
Laura & Leroy
Zeer actief

Oh. Ik hoor net dat hij er geen poepfabriek bij wil :hmmm:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”