bijna al jullie reacties waren negatief, en hier waren we wel wat van geschrokken. Toen hebben we besloten om nog even te wachten en alles nog even te laten bezinken. Maar omdat we echt wel gek zijn op dit ras, zijn we eens meegeweest op een shiba wandeling. Daar hebben we de ervaringen van de shiba eigenaren eens gehoord en hebben we nog beter kennis kunnen maken met het ras. Die mensen waren heel positief over hun shiba en raadden ons dit ras zeker aan. Hierdoor hebben we de knoop doorgehakt en beslist om toch een shiba te nemen. Omdat we zeker niet wilden dat ons hondje van een broodfokker kwam (we hebben hier ook research naar gedaan) wouden we op zoek gaan naar mensen die een shiba nestje thuis hadden. Na een tijdje rondvragen en zoeken hebben we iemand gevonden die mijn nicht kent, en die een shiba teefje had en besloten hadden om hun teefje één nestje te laten krijgen. We zijn geregeld eens langsgekomen bij die mensen, we hebben met hen gepraat en advies gevraagd. Hun hondje had drie pups waarvan we ons hart verloren hebben aan een black and tan reutje
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
we mogen bijna Aki verwelkomen !
Moderator: moderatorteam
- Aki
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Shiba Inu
we mogen bijna Aki verwelkomen !
ik en mijn vriend hebben enorm lang nagedacht over welk ras we zouden nemen en het best bij ons past. Ik had hier op het forum ook al jullie mening eens gevraagd van wat jullie ervaring met een shiba was en of die wel bij ons past.
bijna al jullie reacties waren negatief, en hier waren we wel wat van geschrokken. Toen hebben we besloten om nog even te wachten en alles nog even te laten bezinken. Maar omdat we echt wel gek zijn op dit ras, zijn we eens meegeweest op een shiba wandeling. Daar hebben we de ervaringen van de shiba eigenaren eens gehoord en hebben we nog beter kennis kunnen maken met het ras. Die mensen waren heel positief over hun shiba en raadden ons dit ras zeker aan. Hierdoor hebben we de knoop doorgehakt en beslist om toch een shiba te nemen. Omdat we zeker niet wilden dat ons hondje van een broodfokker kwam (we hebben hier ook research naar gedaan) wouden we op zoek gaan naar mensen die een shiba nestje thuis hadden. Na een tijdje rondvragen en zoeken hebben we iemand gevonden die mijn nicht kent, en die een shiba teefje had en besloten hadden om hun teefje één nestje te laten krijgen. We zijn geregeld eens langsgekomen bij die mensen, we hebben met hen gepraat en advies gevraagd. Hun hondje had drie pups waarvan we ons hart verloren hebben aan een black and tan reutje
Nu maandag mag hij het nest verlaten en gaan we hem gaan halen. We gaan heel hard ons best doen om dit hondje een goede start te geven. ik houd jullie op de hoogte 
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: we mogen bijna Aki verwelkomen !
Dat vraagt om foto's!
Veel succes met wachten tot maandag!
Veel succes met wachten tot maandag!
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Wat leuk zeg, ik ben ook benieuwd naar fotos 
- Aki
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Shiba Inu
ja ik kijk énorm uit naar maandag, ik kan bijna niet wachten. Foto's volgen zeker!
Het is een zwart met wit en bruin puppy'tje. Hij is heel erg lief en speels
Het is een zwart met wit en bruin puppy'tje. Hij is heel erg lief en speels
- shibashira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Leuk, gefeliciteerd!! Uit welke lijnen komen de dekreu en teef?
En foto's ben ik dol op
En foto's ben ik dol op
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya

- Kat1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Akita
- Aantal honden: 1
En? Heb je hem al? Foto's??