En geloof het of niet...
Qhilla en ik zijn derde geworden bij de large en mogen nu in mei de Nederlandse eer verdedigen in Spanje

Zo ontzettend gaaf!
Loop ik straks met mijn naker "gewoon" tussen de beste agilityhondjes van de hele wereld

Moderator: moderatorteam
Volgens mij is het laatste rondje van Qiet wel gefilmd maar die heb ik nog niet. Als ie er is zal ik hem plaatsen.Machie schreef:Ohhhh hoe knap
Super gefeliciteerd!
Ennuh... flmpjes?
DankLongFields schreef:Ooooooooh, wat geweldig gaaf Sonja! Gefeliciteerd!!!!
Wat zal Qiet daar op gaan vallen tussen het vele Border-geweld!
Wow, wat een ervaring gaan jullie daar beleven. Wow!
Jion schreef:Wat geweldig! Ik ben plaatsvervangend trots!
Thanks!M@rleen schreef:Wat gaaf zeg!
Heeft ze dan ook voordeel van het feit dat ze naakt is, in die warmte, t.o.v. de borders,zat ik me te bedenken? Lijkt mij wel?
Zij hoef ook niet sneller te lopen, als de rest maar langzamer looptsirene schreef:Thanks!M@rleen schreef:Wat gaaf zeg!
Heeft ze dan ook voordeel van het feit dat ze naakt is, in die warmte, t.o.v. de borders,zat ik me te bedenken? Lijkt mij wel?
Nee, dat denk ik niet. Ze vindt warmte heerlijk maar ze gaat er niet harder van lopen. Maar wie weet hebben we toch wel iets van een voordeeltje
Da's waarAyronna schreef:Zij hoef ook niet sneller te lopen, als de rest maar langzamer looptsirene schreef:Thanks!M@rleen schreef:Wat gaaf zeg!
Nee, dat denk ik niet. Ze vindt warmte heerlijk maar ze gaat er niet harder van lopen. Maar wie weet hebben we toch wel iets van een voordeeltje![]()
Gefeliciteerd!