En jawel:

Moderator: moderatorteam
Dan moet je even mee naar het oosten des lands....nee, doe maar bij het resultaat van dit festijn.Nanna schreef:Annemarie Rouw schreef:We hopen weer ernstig op een bezoekje van jou & je camera.Bij het neukfestijn?
nou inderdaadNanna schreef:Alsof Colliewhips niet kunnen rennenAnnemarie Rouw schreef:Ja, ik merkte het, en Donna vond hem ook zó leuk...ze wil het liefst haar eigen partners kiezen, Glenn van Jacqueline (Nanna) maar jouw Shibby was duidelijk ook favoriet! Maar ja...ik wil beestjes met stamboompjes etc...raar natuurlijk, maar anders mogen we niet coursen.
Die gaan achter Timmys in nood aan ipv de haas.Nanna schreef:Alsof Colliewhips niet kunnen rennenAnnemarie Rouw schreef:Ja, ik merkte het, en Donna vond hem ook zó leuk...ze wil het liefst haar eigen partners kiezen, Glenn van Jacqueline (Nanna) maar jouw Shibby was duidelijk ook favoriet! Maar ja...ik wil beestjes met stamboompjes etc...raar natuurlijk, maar anders mogen we niet coursen.
Saba schreef:Die gaan achter Timmys in nood aan ipv de haas.Nanna schreef:Alsof Colliewhips niet kunnen rennenAnnemarie Rouw schreef:Ja, ik merkte het, en Donna vond hem ook zó leuk...ze wil het liefst haar eigen partners kiezen, Glenn van Jacqueline (Nanna) maar jouw Shibby was duidelijk ook favoriet! Maar ja...ik wil beestjes met stamboompjes etc...raar natuurlijk, maar anders mogen we niet coursen.
Tja, de Shibby was bijna de vader geworden..Shibby schreef:Gefeliciteerd! Leuk!