Benthor
Ik was met Benthor en Iarik aan het wandelen (Mukkie hadden we nog niet) en ik liep over een toeristisch fietspad. Benthor ging achter een boom kijken en ik ging kijken wat hij daar deed. Hij stond te ruiken aan een enorme drol. Maar goed, Benthor eet nooit poep en toen ik hem riep liep hij keurig mee.
Aan het einde van de wandeling moesten we weer langs die plek. Benthor aarzelde geen moment, rende naar de boom en vrat de enorme drol in een hap op.
Zijn baard was natuurlijk niet schoon gebleven en ik had niets bij me om hem schoon te maken. Hij moest dus zo mee in de auto. In de auto die we toen hadden zat hij nog op de achterbank en legde hij tijdens de rit graag zijn kop op mijn schouder. Ik heb vriendelijk bedankt. Wel liet hij een keiharde geurende boer achter me. Met de ramen open zijn we naar huis gereden.
Iarik
Iarik loopt graag met een stok in zijn bek. Zo had hij een keer al een poos een stok vast. Tot ik zag dat het wel een vreemde stok was. Dus ik heb eens goed gekeken. Bleek dat hij de hele tijd met een grote dooie rat rondliep.
Mukkie
Mukkie is een dame.
Zo. Nu jullie.