Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het smerigste wat je hond gedaan heeft

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Het smerigste wat je hond gedaan heeft

Ongelezen bericht door EstherK »

Wat is het smerigste wat je hond heeft gedaan?

Benthor

Ik was met Benthor en Iarik aan het wandelen (Mukkie hadden we nog niet) en ik liep over een toeristisch fietspad. Benthor ging achter een boom kijken en ik ging kijken wat hij daar deed. Hij stond te ruiken aan een enorme drol. Maar goed, Benthor eet nooit poep en toen ik hem riep liep hij keurig mee.

Aan het einde van de wandeling moesten we weer langs die plek. Benthor aarzelde geen moment, rende naar de boom en vrat de enorme drol in een hap op. :shock: Net toen ik me afvroeg waarom verklaarde de geur alles. MENSENPOEP!

Zijn baard was natuurlijk niet schoon gebleven en ik had niets bij me om hem schoon te maken. Hij moest dus zo mee in de auto. In de auto die we toen hadden zat hij nog op de achterbank en legde hij tijdens de rit graag zijn kop op mijn schouder. Ik heb vriendelijk bedankt. Wel liet hij een keiharde geurende boer achter me. Met de ramen open zijn we naar huis gereden.

Iarik

Iarik loopt graag met een stok in zijn bek. Zo had hij een keer al een poos een stok vast. Tot ik zag dat het wel een vreemde stok was. Dus ik heb eens goed gekeken. Bleek dat hij de hele tijd met een grote dooie rat rondliep. :80:

Mukkie

Mukkie is een dame.

Zo. Nu jullie. :mrgreen:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Het smerigste wat je hond gedaan heeft

Ongelezen bericht door marian* »

Zowel Bente als Max hebben zich regelmatig zodra ze de kans hadden ( ook op zo'n toeristische route ) in de mensenpoep gerold waarna ze allebei van boven tot onder vol zaten ( ik denk dat daar een hele familie heeft gezeten )en dat vind ik nog veel smeriger dan het opeten wat ze natuurlijk ook deden.
Kiki heb ik nog niet op zulks betrapt.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Gaia
Zeer actief
Mijn ras(sen): xPuli

Ongelezen bericht door Gaia »

Ik denk dat het smerigste wat ik ooit heb meegemaakt met Gaia was toen ze nog met de HUS meeging. Ze had toen eerst liggen rollen in wat ik denk een prutsloot geweest moest zijn. Tenminste, dat hoop ik. Het was nog al groen. Toen zo door de reigerpoep en als finishing touch al rollend door de mensenpoep. OP zich niet erg, maar ik was vergeten mijn slaap kamer deur dicht te doen en Gaia had besloten om zich eens lekker in te stoppen onder de dekens om het zo nog even goed hard te laten worden.

Gore rotzooi.
Afbeelding
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Boomer heeft 1x in de mensenstront gerold.. Geloof dat we daar nooit meer zijn gaan wandelen :engel:
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Een paar weken geleden. :kotz: mensenpoep opgegeten in het bos, dat lag vlak langs het pad :kotz: GAT VER DAMME :kotz:
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

3 honden die door de mensenpoep rolden (Nika, Marouck en Biène) en geen water in de buurt, dus ze moesten zo de auto in. :kotz:
Biène die met een reeënpoot rond bleek te lopen (en ik maar denken wat raar dat ze met een stok loopt, stokken interesseren haar nooit) en een half vergane vogel meesjouwde en weigerde los te laten.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:mann: Charlie heeft in bed haar anaalklieren over mijn borst/t shirt geleegd en me wakker gemaakt omdat ze het zelf te goor vond om er weer in te gaan liggen.
Veronique & Kyra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner

Ongelezen bericht door Veronique & Kyra »

Kyra rolt graag in de stront, alle soorten :schrik: (behalve hondenpoep).
En niet alleen stront, maar ook in half vergane beesten wordt graag gerold, van dode kikkers, tot half rotte vogels. :kotz:

Sari heeft ook al twee keer in de stront gerold, en brengt me (heel braaf natuurlijk, maar niet lekker) stukken kraaienpoot en dode merels.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

dagmar88 schreef::mann: Charlie heeft in bed haar anaalklieren over mijn borst/t shirt geleegd en me wakker gemaakt omdat ze het zelf te goor vond om er weer in te gaan liggen.

Jakkes, ik geloof dat jij de hoofdprijs heb gewonnen.
Hahahaha.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Gaia
Zeer actief
Mijn ras(sen): xPuli

Ongelezen bericht door Gaia »

Veronique & Kyra schreef:Kyra rolt graag in de stront, alle soorten :schrik: (behalve hondenpoep).
En niet alleen stront, maar ook in half vergane beesten wordt graag gerold, van dode kikkers, tot half rotte vogels. :kotz:

Sari heeft ook al twee keer in de stront gerold, en brengt me (heel braaf natuurlijk, maar niet lekker) stukken kraaienpoot en dode merels.
En mensen vragen zich dan af waarom ik verander in een soort viswijferig monster op het moment dat mijn hond begint te rollen. Tsja, daarom dus. :engel: :schrik:
Afbeelding
Canidae
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse mix

Ongelezen bericht door Canidae »

Canna rolde eens in een rotte, half vergane vis...
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

gonnie schreef:
dagmar88 schreef::mann: Charlie heeft in bed haar anaalklieren over mijn borst/t shirt geleegd en me wakker gemaakt omdat ze het zelf te goor vond om er weer in te gaan liggen.

Hahahaha.

:tongue: Heb kokhalzend staan douchen met alle ramen open. En mevrouw wenste ook haar kontje gewassen te hebben.
yuki
Zeer actief

Ongelezen bericht door yuki »

Yuki was destijds op een eliminatiedieet voor zijn huid en moest noodgedwongen wekenlang koolvis met macaroni eten. Ik denk zeker dat hij bepaalde stoffen tekort kwam.

Op een dag loop ik terug van een wandeling in de steeg vlakachter mijn huis terug met hem (hij liep altijd los) en zie tot mijn afschuw een megahoop mensenstront (in uiterst dunne vorm) vol met vliegen erop. Ik loop snel door richting huis, hij sukkelde altijd een eindje achter me aan. Even later dacht ik: wat treuzelt die hond, ik loop terug en zie hem nog net zijn bek aflikken, die hoop was volledig weg, alleen nog wat opgedroogde zachte randen herinnerden aan wat daar had gelegen. Heb hem nooit fysiek gestraft maar toen moest ik echt ff in- en uitademen. Heb hem mee naar huis genomen, buiten bij de voordeur vastgezet, washand met geloof afwasmiddel en water en zijn bek mee schoongemaakt en ja minstens een dag geen knuffels :kotz: :schrik:

Rollen in een dooie verrotte vis en dan in de auto stappen deed ie ook wel eens, 1 keer zijn we met 4 open autoramen als een speer naar huis gereden waar hij linea recta naar de douchecel werd gebracht.
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
Canidae
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse mix

Ongelezen bericht door Canidae »

Jion schreef:......Het allergoorste was toen ze mensenpoep hadden gegeten en Rosca vervolgens in de auto kotste....
Afbeelding
Afbeelding
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Áls Bluf gaat rollen dan is het in iets goors en niet omdat ze het zo naar haar zin heeft, dat heeft ze wel maar omdat ze in iets goors rolt. Ganzenstront heeft de voorkeur, als zij gaat rollen schiet ik dus ook in een viswijfmodus.

Vorige week vroeg ik me af wat ze in 's hemelsnaam gegeten had. Nog nooit heb ik zo'n rotte lucht geroken in huis. Ben naar buiten gevlucht met de honden om vervolgens mijn ouders met een bezoek te vereren.
Ze was niet aan de diaree, dus daar lag het ook niet aan. Mijn ouders waren heel blij met ons :D in een mum van tijd was het hele huis verrot want ze bleef ruften :engel:
Was voor het eerst en hopelijk voor het laatst dat ze zo heeft liggen rotten en met een schijnheilig smoeltje af en toe eens opstond om ergens anders te gaan liggen. Ze vond haar eigen lucht ook niet zo geslaagd geloof ik :schrik:
Esther12
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo

Ongelezen bericht door Esther12 »

dagmar88 schreef:
gonnie schreef:

Hahahaha.

:tongue: Heb kokhalzend staan douchen met alle ramen open. En mevrouw wenste ook haar kontje gewassen te hebben.
:LOL:
Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Miezemuis »

Dushi en Lizzie doen echt nooit gore dingen, ze eten niets van straat en rollen ook nergens in. Maar onze oude lab Bo was echt een enorme viespeuk. Vooral omdat hij vond dat hij alles moest eten wat hij vond en weigerde te lossen. ik heb menig gebruikt zakdoekje uit zijn mond gepeuterd. Het vieste wat ik ooit bij hem uit zijn bek heb gehaald was een gebruikt condoom :kotz:
Afbeelding
Woest
Zeer actief
Mijn ras(sen): Västgötaspets

Ongelezen bericht door Woest »

Het potje van zindelijkwordende dochter leeggegeten/gedronken.
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Woest schreef:Het potje van zindelijkwordende dochter leeggegeten/gedronken.
:LOL:
Bmamavan2
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradormix

Ongelezen bericht door Bmamavan2 »

Ieuw, wordt plaatsvervangend onpasselijk hier.
Menselijke ontlasting heb ik hem nooit op kunnen betrappen (of ik heb het niet willen zien hahahaha).
Maar verder rolt de mijne in alles wat smerig is, hondenpoep tot daar aan toe.
Erger wordt het wanneer de boer gemest heeft en hij daar heerlijk in gaat liggen rollen.
Wat ook stinkt als de neten is vossenpoep!
Als hij zo iets flikt, mag hij ongeacht het weer onder de tuinslang.........
Afbeelding
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Ik was een tijdje terug met alle 6 aan het steppen. Ineens nemen er een paar een sprint en een duik het gekortwiekte riet in. Voor ik kon zien wat er lag rook ik het al. Er lag blijkbaar een hele berg mensen diarree :kotz: ze stond zo te dringen en te schrokken dat de spetters op hun oren en rug zaten. Zelfs aan de halsbanden zat het. 4 van de 6 zaten echt helemaal onder. Het droop gewoon van hun kinnen af en dan haalde de een lekker zijn kop langs de rug van de ander :kotz: :kotz: Ik heb kokhalzend geprobeerd ze iets frisser te krijgen door brokjes in het water te gooien maar het was te koud om te plonsen dus ze ging heel voorzichtig de brokjes uit het water halen. Thuis gekomen kon ik ze gaan schrobben met een washand met zeep want het was helemaal aangekoekt. Die lucht rook ik de volgende dag nog.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Lief
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lief »

Heb je effe?

Wij gingen naar de hondenplons. Shadow vond dat zo indrukwekkend dat hij middenin het peuterbad een drol ging draaien...probeer dat maar eens fatsoenlijk op te ruimen met je zakje....

En toen meneertje 14 weken was vond hij een vergaan hazenlijk en hij liet het verdomme niet los. Ik heb dat ding met mijn blote handen moeten pakken om het van hem weg te krijgen.

Misty houdt het heel bescheiden bij af en toe toch dat hapje paardendrol en rollen in dode dieren. Ik ben volgens mij nooit mensenpoep tegengekomen die zo interessant voor ze was.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Jion schreef:Dat Rosca hier zo'n één keer per week haar anaalklieren leegt op de bank of in een mand, daar kijk ik nog amper van op.

Ik vind het veel goorder als ze in de mensenpoep hebben liggen rollen (en waar ik wandel gebeurt dat regelmatig omdat er veel vissers zitten).

Het allergoorste was toen ze mensenpoep hadden gegeten en Rosca vervolgens in de auto kotste. :kotz: Gelukkig had ik een fleecedeken op de achterbank liggen, dus die hebben we in de eerste de beste vuilnisbak gegooid.
Oh dus daar is mijn drol gebleven. :engel:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Ohhh zo te lezen vallen mijn honden nog mee :LOL:
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Wat ook ontzettend goor is kots als ze vis hebben gegeten.
Het is me jaren geleden twee keer gebeurt na horsmakreel. Die hadden ze keurig buiten gegeten. Een half uur erna begon het. Lekker op de bank, in de mandjes, op de vloer. Gadverdegadver.
Die soort vis komt er dus nooit meer in hier.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Sookie

Ongelezen bericht door Sookie »

Dribbel, de 2e dag dat ik heb had, ging hij in diaree rollen, dat was regelrecht naar de badkamer.
Ook heeft hij soms een sigaar in zijn bek.

Sookie vind tussen de struiken meestal wel kleine botjes.

Ik heb in de auto en in huis altijd babydoekjes mee
Turrie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising
Contacteer:

Ongelezen bericht door Turrie »

-
Laatst gewijzigd door Turrie op 05 jun 2014 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
labje
Zeer actief
Mijn ras(sen): labrador retriever

Ongelezen bericht door labje »

Turrie schreef:
Gollum schreef:Ohhh zo te lezen vallen mijn honden nog mee :LOL:
Hetzelfde hier!

En dat met een labrador! :goeie:
Nou inderdaad! :wink:
Al herken ik het rollen in poep en vis wel hoor :kotz: maar dat is geen regelmatig gebeuren!
Smerige sloten, modderpoelen etc. zijn hier wel aan de orde van de dag.
Hier wordt dus dagelijks de Groningse klei afgespoeld na de wandelingen!

Dat anaalklieren-verhaal.... :kotz:
Afbeelding
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Beau rolt niet en het smerigste wat hij ooit heeft gegeten is honden en paardenpoep. Ik ben erg dankbaar :F:
Afbeelding
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

onze eerste golden retriever. we waren op de verjaardag van mijn zus en mijn man ging met de honden even het duin in. hij kwam terug met een hond die in de mensenstront had liggen rollen en de rest had opgevreten. hij heeft haar nog wel even de zee in gebonjourd maar de lucht bleef om haar heen hangen.
de honden die ik nu heb rollen alleen maar door de eendenstront.
ellen
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”