Ik ben op zoek naar een kvv voor mijn tekkel. Hij komt nogal snel bij. Dus hij mag niet te vet zijn. Ik voer ook barf maar volledig overstappen lukt niet. Dus een paar dagen in de week wil ik graag een complete kvv geven.
Iets wat niet teveel aanzet dus...
Ook geef ik hem in zijn kong wobbler of een plastic fles/ zelfgemaakt speeltje smorgens wat brokjes. Das natuurlijk niet zijn maaltijd.
Aan de ene kant denk ik dan, gewoon een goedkoop merk... maar ik ben wat huiverig tov wat erin zit dan.
Maar een zak Orijen krijg ik niet op. En das dan weer net iets te duur.
Heeft er iemand een prijsvriendelijke lightbrok waar hij tevreden over is. In niet te grote verpakking?
bedankt!!!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
welke KVV en brok als tussendoortje
Moderator: moderatorteam
- sas&Billy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Langharige dwergteckel
- Aantal honden: 1
- Liesbeth
- Zeer actief
Re: welke KVV en brok als tussendoortje
Ik voer nu voornamelijk Smuldier Vleeskompleet. Luuk kan slecht tegen vetter voer, maar dit verdraagt hij prima. Daarnaast krijgen mijn honden ook wel ander rauw vlees en zo. Omgekeerde wereld van jou dus.sas&Billy schreef:Ik ben op zoek naar een kvv voor mijn tekkel. Hij komt nogal snel bij. Dus hij mag niet te vet zijn. Ik voer ook barf maar volledig overstappen lukt niet. Dus een paar dagen in de week wil ik graag een complete kvv geven.
Iets wat niet teveel aanzet dus...
Ook geef ik hem in zijn kong wobbler of een plastic fles/ zelfgemaakt speeltje smorgens wat brokjes. Das natuurlijk niet zijn maaltijd.
Aan de ene kant denk ik dan, gewoon een goedkoop merk... maar ik ben wat huiverig tov wat erin zit dan.
Maar een zak Orijen krijg ik niet op. En das dan weer net iets te duur.
Heeft er iemand een prijsvriendelijke lightbrok waar hij tevreden over is. In niet te grote verpakking?
bedankt!!!
Jij geeft meer BARF dan KVV en ik doe het andersom.
Bij diverse DSZ zijn brokken van verschillende merken ook los te koop (schepsnoep
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- xxTinkyxx
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Drentsche patrijs
welke KVV en brok als tussendoortje
Ik vind FarmFood heel goed. Zowel het kvv als de brok ... Ook goed te combineren