Terwijl ik vlakbij de jumbo ben zie ik 2 shitzu's vastgebonden aan een groot hek voor een huis. Er worden wel vaker honden vastgebonden hier dus ik dacht er verder niet van tot ik toch stopte want ze zaten precies in het midden van het grote hek vast.
Dus ik fiets terug en bel aan bij het huis wat bij het hek hoort. Stond wel een auto, brande ook licht en toen ik (na een paar keer flink aangebeld te hebben) achter het huis liep zag ik ook een fiets staan.
Maar niemand deed open.
Toen heb ik daar bijna een half uur staan wachten om te zien of er eigenaren aankwamen. Niet dus.
Toen de lijnen losgemaakt en nog een dikke 10 min staan wachten. Ik verwachtte wel mensen te zien die 'he blijf van mijn honden af' zouden roepen.
Toen met ze naar de da en beide reutjes zijn niet gechipt. Wel allemaal klitten, oogjes groen en 1 is zo goed als blind.
Heb amivedi al gebeld en bel de politie zo. 1 zit nu bij mijn zus en de ander zit hier.
Meet druppel (zo noemde mijn dochter hem want anders moesten we hem de hele tijd hondje noemen)..